این بیمارستان به‌عنوان بیمارستان جنرال در سال ۱۳۶۵ بانام بیمارستان امام خمینی (ره) مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در سال ۱۳۸۲ به دلیل وجود برخی مشکلات ساختمانی و لزوم بازسازی بخش‌های آن، به بیمارستان جدید التأسیس خاتم انبیا میانه منتقل گردید. بعد از اتمام بازسازی این مرکز در بهمن سال ۱۳۹۵ بازگشایی گردید. در حال حاضر در این بیمارستان بخش‌های اورژانس، جراحی، دیالیز، ICU ،CCU، اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن وکلینیک تخصصی الزهرا خدمات تشخیصی و درمانی ارائه می‌گردد. کلینیک تخصصی الزهرا با بهره‌مندی از حضور متخصصین در رشته‌های مختلف مانند داخلی، قلب وعروق، کودکان، زنان وزایمان، گوش و حلق وبینی، چشم، جراحی عمومی، ارولوژی، اورتوپدی، داخلی مغز واعصاب، پوست ومو، و رادیولوژی در خدمت مردم شهرستان میانه می‌باشد.

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان برکت امام خمینی بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 16 از 17 (مجموع: 170 نظر)
قلی | دکتر باقر مطلوبی - جراحی مغز و اعصاب | 1399/10/27

سلام علیکم خسته نباشید آقای دکتر از ادب و معرفت شما بی نهایت تشکر میکنم. خوشبختانه متخصصان حوزه مغز واعصاب بیشترشان خوش برخورد وبامعرفت هستند . با تشکر محمودی از اقکند

captcha
= reload
عبدالله | دکتر باقر مطلوبی - جراحی مغز و اعصاب | 1399/10/25

جدا از اینکە اخلاق خوبی دارن طبابتشون هم عالی هست . بنده تومور نخاعی دارم و چندین جراح مختلف رفتم ، ایشون هم معاینه خوبی داشتن هم راهکار خوب و عالی پیشنهاد کردن جهت بهبود بیماریم

captcha
= reload
خدابس | دکتر باقر مطلوبی - جراحی مغز و اعصاب | 1399/06/25

سلام وعرض ادب ما هروقت خواستیم ازپزشک مربوطه وقت بگیریم نوشته بود ظرفیت تکمیل!!! جسارتا اگر امکانش باشه راهنمایی بفرمایید چطورمیتونبم وقت بگیریم. با تشکر 🙏

captcha
= reload
فاطمه | دکتر باقر مطلوبی - جراحی مغز و اعصاب | 1399/05/20

با عرض سلام وخسته نباشی خدمت آقای دکتر از ادب و احترام شما نسبت به بیمارتون بی نهایت متشکرم امیدوارم همه ی پزشکان شهر میانه ادب رو از شما یاد بگیرند

captcha
= reload
ابوالفضل | دکتر رقیه اسدی - مغز و اعصاب | 1399/02/10

سلام .لطفاشماره مطب رقیه اسدی رابگید

captcha
= reload
جواد | دکتر رقیه اسدی - مغز و اعصاب | 1399/01/14

سلام دکتر عالی نیست چون فوق العادل است واقعا خوب است

captcha
= reload
اسماعیل | دکتر سیدسجاد سیدصدری - ارتوپدی | 1399/01/06

سلام پزشک خوب و عالی هستند در ضمن خیلی خوش اخلاق و بامعرفت هستن

captcha
= reload
نیما | دکتر سیدسجاد سیدصدری - ارتوپدی | 1399/06/31

سلام اقای دکتر بنظربنده از لحاظ اخلاق ادب انسانیت ایشون نمونه اند همیشه تنشون سالم عمرشان دراز

captcha
= reload
معصومه | دکتر سیدسجاد سیدصدری - ارتوپدی | 1398/12/07

من یه دفه بردم بچه رو برا صافی کف ‌پا عالی هستن ممنون

captcha
= reload
علی | دکتر باقر مطلوبی - جراحی مغز و اعصاب | 1398/11/23

دکتر به این خوش اخلاقی مگه داریم خیلی خوش اخلاق هستند انشالله همیشه موفق باشین آقا دکتر

captcha
= reload
سالار | دکتر باقر مطلوبی - جراحی مغز و اعصاب | 1399/10/15

سلام دکتر فردی حاذق وماهر هستن ما عمل دیسک رو کردیم ایشون فوق العاده هستن

captcha
= reload
سجاد | دکتر باقر مطلوبی - جراحی مغز و اعصاب | 1398/11/09

سلام و خسته نباشید آقای دکتر علاوه بر پزشکی حاذق فردی بسیار با ادب و باشخصیت هستند امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشند.

captcha
= reload
کریم | دکتر باقر مطلوبی - جراحی مغز و اعصاب | 1399/10/22

سلام وعرض ادب ایشان پزشک وجراح بسیار خوب ونمونه هستند.برای من ومادرم عمل جراحی ستون فقرات انجام دادن خیلی راضی هستیم، کارش عالیه؛ از خداوند آرزوی سلامتی برای ایشان مسئلت میکنم وبه وجودش افتخارمیکنم. 《کریم سیفی زاده》

captcha
= reload