کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) مراغه
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۵
تلفن: ۰۴۱۳۷۲۳۱۶۱۸
آذربايجان شرقی، مراغه، انتهای خيابان سعدی، خيابان شهيد دستغيب، جنب سازمان تامين اجتماعی
درمانگاه
درمانگاه داخلی
درمانگاه اطفال
درمانگاه زنان و مامایی
درمانگاه چشم پزشکی
درمانگاه گوش، حلق و بینی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه پوست
درمانگاه روانپزشکی
درمانگاه قلب و عروق
جراحی عمومی
جراحی کلیه و مجاری ادراری
درمانگاه عفونی
درمانگاه غدد
درمانگاه خون (هماتولوژی)
درمانگاه روماتولوژی
درمانگاه ریه
درمانگاه گوارش
تغذیه بالینی
درمانگاه طب فیزیکی و توانبخشی
جراحی مغز و اعصاب
بیناییسنجی
اعصاب و روان
روانشناسی بالینی و سلامت روان
درمانگاه خون و شیمی درمانی
مغز و اعصاب (نورولوژی)
کلیه و فشارخون
نورولوژی اطفال
نفرولوژی بزرگسالان
خدمات
قوانین:
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) بنویسید.
با سلام، آقای دکتر از هر لحاظ، مخصوصا از بابت علم، تخصص، آگاهی، رفتار، منش، قابل تقدیر و تشکر است، وجودشان پایدار، ایامشان بکام، لبشان خندان، دلشان شاد، برایشان از درگاه ایزد منان خواهان طول عمر با عزت هستم (محمدی)
سلام،.بنده سنگ کلیه ۷ سانتی داشتم، به لطف خدا و با زحمت های دکتر سیروس جوانی تحت عمل جراحی قرار گرفتم. حالم خیلی خیلی بهتره بعد از عمل. خیلی انسان شریف و متخصص وبا تجربه هستند و بعد از عمل هم پیگیر وضعیت بیمار هستند. امیدوارم همیشه سلامت و موفق و شاد باشند در کنار خانوادشان. واقعا دستش درد نکنه، عالیه کارش. خدا خیرش بده و عاقبت بخیر بشه.
سلام، من فرجی هستم از ملکان. میخواستم از آقای دکتر جوانی تشکر ویژه بکنم. مادر ۱۰ ساله سنگ کلیه داشت، به خدا ۳ بار بردیم تبریز جواب نگرفتیم. ولی اقای دکتر جوانی نجاتش داد. واقعا نابغه هستش. دست گلش درد نکنه. افتخار منطقه هستو خوش اخلاق و با انصاف
سلام، من کلیه چپم سنگ ۷ سانتی داشت، به لطف خدا و با زحمت های دکتر سیروس جوانی تحت عمل قرار گرفتم، خدا رو شکر وضعیتم خیلی خوب شده، بعد عمل هم زودتر خوب شدم، حالم بهتره. آقای دکتر انسانی با وجدان و با اخلاق و با علم پزشکی روز آشناهستند و مجرب هم هستد. خداوند همیشه پشت و پناهش باشد و عاقبت بخیر بشوند. خیلی از دوستان و فامیلها هم تحت مراقبت و جراحی ایشان قرار گرفتند و آنها هم واقعا راضی هستند و پیگیر وضعیت بیمار هستن
ایشون مطب دارن یا فقط تو کلینیک ویزیت میکنن؟
با سلام، خانم دکتر دیدار خیلی خوش اخلاق و مهربان هستن، به مریض ها اهمیت زیادی میدن. ممنون بابت زحمت هایی که برام کشیدین❤
با سپاس و تشکر از زحمات خانم دکتر عزیز که دلسوزانه مریض خود را درمان می کند
با سلام. کارشون با دقت و حوصله هستش. خدا خیرش دهد
خیلی دکتر با اخلاق و متشخص و کار بلد. عالی از هر نظر
سلام، آدرس مطبش کجاست؟