کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) مراغه
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۵
تلفن: ۰۴۱۳۷۲۳۱۶۱۸
آذربايجان شرقی، مراغه، انتهای خيابان سعدی، خيابان شهيد دستغيب، جنب سازمان تامين اجتماعی
درمانگاه
درمانگاه داخلی
درمانگاه اطفال
درمانگاه زنان و مامایی
درمانگاه چشم پزشکی
درمانگاه گوش، حلق و بینی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه پوست
درمانگاه روانپزشکی
درمانگاه قلب و عروق
جراحی عمومی
جراحی کلیه و مجاری ادراری
درمانگاه عفونی
درمانگاه غدد
درمانگاه خون (هماتولوژی)
درمانگاه روماتولوژی
درمانگاه ریه
درمانگاه گوارش
تغذیه بالینی
درمانگاه طب فیزیکی و توانبخشی
جراحی مغز و اعصاب
بیناییسنجی
اعصاب و روان
روانشناسی بالینی و سلامت روان
درمانگاه خون و شیمی درمانی
مغز و اعصاب (نورولوژی)
کلیه و فشارخون
نورولوژی اطفال
نفرولوژی بزرگسالان
خدمات
قوانین:
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) بنویسید.
سلام، دکتر کار بلد و دقیقی هستن. موفق و پیروز باشید.
خوش اخلاق، کارشون عالیه. کم توقع هستن
من سلامتیم رو اول خدا بعد مدیون ایشون هستم. من یک مرده متحرک بودم به لطف آقای دکتر دوباره زنده شدم. آقای دکتر بی نهایت ممنونم ازتون، تا عمر دارم مدیونتونم. خدا بهتون سلامتی و طول عمر بده .
واقعا دکتر جوان دکتر مهربان و دلسوز هستن. پدر من رو عمل کردن و الان حالش رو به بهبودیست. خدا رو شکر که دکترهایی داریم مثل ایشون با ایمان و خدایی. ممنونتیم آقای دکتر عزیز. طاهری هستم از مراغه
سلام. ظرف ۴ ماه ۱۵ کیلو کم کردم. خانم دکتر خیلی خوش اخلاقن و کلی وقت میزارن و حسابی به حرفتون گوش میدن و راهنمایی میکنن. تو رژیمی که میدن روحیات تغذیه ای و غذای غالب مصرفیتون رو در نظر میگیرن. ازشون تشکر میکنم. اگر برابر برنامه ایشون پیش برین و یک خورده بر نفستون غلبه کنید حتما نتیجه میگیرید. شک نکنید.
دکتر عالی و خوش برخورد و تشخیص درست
واقعا زحمت کش و مهربان است. خدا عمر بده بهش
رئیس ما هست. واقعا از هر لحاظ یکه. خدا حفظشون کنه.
دکتر یه دونه هست، چون خودشه و فیلم بازی نمیکنه. ارادتمند آقا دکتر هم هستم.
با سلام، آقای دکتر واقعا در تشخیص بیماری عالی هستند. انشاالله همیشه سلامت باشن. من که خیلی راضیم