قوانین:

  • زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش می‌باشد.
  • امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
  • در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.

 

 

{{$select.selected.name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 21 از 51 (مجموع: 504 نظر)
زهرا | دکتر علیرضا صادق شعار - جراحی مغز و اعصاب | 1403/05/29

سلام، خیلی دکتر خوبی هستن، خدا ازش راضی باشه

captcha
= reload
امید | دکتر سیروس جوانی - اورولوژی، جراحی کلیه و مجاری ادراری | 1403/05/22

خیلی دکتر خوب و درجه یک و با اخلاقیه. ❤️

captcha
= reload
اعظم | دکتر فرید قاضی وکیلی - گوش، حلق و بینی | 1403/05/15

اخلاق مدار و حاذق

captcha
= reload
رعنا | دکتر امیرحسین بابایی - گوش، حلق و بینی | 1403/05/01

سلام خدمت دکتر بابایی، واقعا نمونه ای توی حرفه ات، خوش اخلاق و خونگرم

captcha
= reload
آرزو | دکتر علیرضا صادق شعار - جراحی مغز و اعصاب | 1403/05/01

خیلی دکتر خوبی هستن، واقعا میگم من هر دکتری رفتم خوب نشدم، ولی سه ساله تحت نطر دکتر هستم، خوبم

captcha
= reload
خدیجه | دکتر مهدی ناظمیه - چشم پزشکی | 1403/04/20

وقت میزارن برای بیمار و با دقت معاینه میکنن، تشخیص و کارشون عالیه. اخلاقشون هم خوبه. من عمل آب مروارید انجام دادم که به خاطر شرایط خاصم هیچ دکتری قبول نمی‌کرد عملم کنه؛ اما ایشون پذیرفتن و علی رغم سختی و طولانی شدن عملم در بیمارستان نوا این کار رو کردن.

captcha
= reload
صبوره | دکتر مهراد محمدپور ریحانی - چشم پزشکی | 1403/04/18

خیلی دکتر خوش اخلاقی هستن و با دقت و با حوصله بیمار را معاینه میکنن و برای معاینه چشم کودکان کارشون بی نظیره و وقت کافی میزارن

captcha
= reload
مرتضی | دکتر ندا دیدار - زنان و زایمان | 1403/04/13

سلام، من یکی دو مورد از طرف ایشون ویزیت شدم، خیلی دکتر خوش برخورد و مردمی هستن. خدا برای ما خانومها حفظشون کنه، دست خدا همراهشون باشه. انسان به تمام معنا هستن

captcha
= reload
احد | دکتر هوشنگ مظلومی - اعصاب و روان | 1403/04/10

با سلام‌. دکتری‌‌ خوش‌ اخلاق‌‌ و مهربان‌. انشالله‌ همیشه‌‌ سالم‌ و پاینده‌ باشد

captcha
= reload
فاطمه | دکتر امیرحسین بابایی - گوش، حلق و بینی | 1403/04/08

دکتر کار بلد و خوش برخوردی هستن.

captcha
= reload