کلینیک دیبا تبریز

 تاریخ تاسیس: ۱۳۹۹

 تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۴۱۲۱

 آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار دکتر حسابي، ميدان استاد شهريار، اول زعفرانيه، نرسيده به ايستگاه مسجد، روبروي کوي پارسا، کلينيک تخصصي ديبا

خدمات

موقعیت روی نقشه

کلینیک تخصصی داخلی دیبا شامل بخش های

  • اورژانس: سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تزریقات و پانسمان، تحت نظر توسط پزشک، تزریق داروهای خاص، و دارای بخش های مجزا برای مردان، زنان و کودکان
  • بخش آزمایشگاه: انجام تمامی آزمایشات تشخیص طبی و پاتوبیولوژی
  • بخش قلب: ویزیت ویزیت تخصص و فوق تخصص و انجام نوار مغزی و نوار عصب و عضله توسط پزشک متخصص
  • و همچنین ویزیت متخصصین داخلی، زنان وزایمان ونازایی، کودکان، چشم پزشکی و بینایی سنجی و تجویز عینک توسط پزشک متخصص، گوش حلق وبینی، شنوایی سنجی، واحد تغذیه توسط متخصص تغذیه و کارشناس تغذیه، واحد زخم برای زخم های دیابتی، زخم بستر، انواع سوختگی...
  • واحد دندانپزشکی بزرگسالان و کودکان توسط پزشک متخصص
  • ویزیت روانپزشکی و روانشناسی
{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک دیبا بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 22 از 29 (مجموع: 288 نظر)
قهرمان | دکتر صبوحه قربانی - چشم پزشکی | 1398/09/24

سلام من چطوری میتونم برای ماه بعد وقت بگیرم برای چشم پزشک

captcha
= reload
حکیمه | دکتر مهسا علا - زنان و زایمان | 1398/09/16

سلام کسی میدونه دکتر زنان صبح ساعت چند برا ویزیت میان.

captcha
= reload
حکیمه | دکتر مهسا علا - زنان و زایمان | 1398/09/16

سلام کسی میدونه دکتر زنان صبح ساعت چندمیان،اگه لطف کنین جواب بدین ممنون میشم

captcha
= reload
رقیه | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1398/09/16

بله من زیبایی بینی انجام دادم رلضیم

captcha
= reload
صبا | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1398/11/07

زیباییتون چند در اومد هزینش چقدره

captcha
= reload
ساناز | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1399/01/22

همون بیمارستان عالی نسب انجام دادین ؟؟

captcha
= reload
بهنام | دکتر مهسا علا - زنان و زایمان | 1398/09/12

سلام خانم دکتر توی درمانگاه دستگاه ای یو دی میذارن

captcha
= reload
ثریا | دکتر عادله افکاری - زنان و زایمان | 1398/09/10

سلام .خانوم دکتر تو بیمارستان اسدابادی انجام میدین lUI یا جای دیگه؟

captcha
= reload
مریم | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1398/09/10

کسی عمل جراحی پیش این دکتر انجام داده؟

captcha
= reload
رضا | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1400/03/06

مم دختر عمل لوزه انجام داد فق العاده بود خانم بسیار خوش اخلاقی هستن

captcha
= reload
کوثر | دکتر مرتضی هادوی باویل - مغز و اعصاب | 1398/09/09

خیلی پزشک با اخلاقین، کار بلدن، من که راضیم 👌👌🏿

captcha
= reload
خدیجه | دکتر مهسا علا - زنان و زایمان | 1398/09/09

سلام من اصلا از دکتر اعلا راضی نیستم امروز رفتم خیلی برخوردشون بامن بد بود حتی لحن برخوردشون با اون خانم مامایی ک بادانشجوها میادم خوب نبود ک چرا یه حامله اومده اینجا جواب دادین باید میرفت اورژانس مگه قانون نیس ک خانم حامله تا چهار ماهگی تو درمانگاه ویزیت میشه چه ربطی داره من وقت گرفتم

captcha
= reload
محمدرضا | دکتر فریبا عباس زاده - قلب و عروق | 1398/09/03

سلام خانم دکتر کی میای .....این اکوی بیمارستان رازی درست نشد.

captcha
= reload