کلینیک دیبا تبریز

 تاریخ تاسیس: ۱۳۹۹

 تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۴۱۲۱

 آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار دکتر حسابي، ميدان استاد شهريار، اول زعفرانيه، نرسيده به ايستگاه مسجد، روبروي کوي پارسا، کلينيک تخصصي ديبا

خدمات

موقعیت روی نقشه

کلینیک تخصصی داخلی دیبا شامل بخش های

  • اورژانس: سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تزریقات و پانسمان، تحت نظر توسط پزشک، تزریق داروهای خاص، و دارای بخش های مجزا برای مردان، زنان و کودکان
  • بخش آزمایشگاه: انجام تمامی آزمایشات تشخیص طبی و پاتوبیولوژی
  • بخش قلب: ویزیت ویزیت تخصص و فوق تخصص و انجام نوار مغزی و نوار عصب و عضله توسط پزشک متخصص
  • و همچنین ویزیت متخصصین داخلی، زنان وزایمان ونازایی، کودکان، چشم پزشکی و بینایی سنجی و تجویز عینک توسط پزشک متخصص، گوش حلق وبینی، شنوایی سنجی، واحد تغذیه توسط متخصص تغذیه و کارشناس تغذیه، واحد زخم برای زخم های دیابتی، زخم بستر، انواع سوختگی...
  • واحد دندانپزشکی بزرگسالان و کودکان توسط پزشک متخصص
  • ویزیت روانپزشکی و روانشناسی
{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک دیبا بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 25 از 29 (مجموع: 288 نظر)
مهناز | دکتر مهسا علا - زنان و زایمان | 1398/06/20

خانم دکتر پنجشنبه هست ما وقت گرفته بودم نبود گفتن پنجشنبه بیام چجوری خبر بدونیم هست یا نه

captcha
= reload
ثریا | دکتر مهسا علا - زنان و زایمان | 1398/06/18

سلام چراخانم دکتر دیر به بیمارستان می آیند

captcha
= reload
آیسان | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1398/06/12

با سلام، درخواست جراحی لوزه سوم دخترم رادارم

captcha
= reload
الهام | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1398/06/11

کسی عمل لوزه انجام داده پیششون؟چه جور دکتری هستن؟

captcha
= reload
رقیه | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1398/09/23

عالییی

captcha
= reload
رضا | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1400/03/06

من دخترم ۵ سالش بود عمل کرد فو بودق العاده

captcha
= reload
مرادرسول | دکتر نیر جابری - اعصاب و روان | 1398/06/10

این دکتر، دکترخوبی است،وجودش در کلینیک مایه ی مسرت بیماران است،

captcha
= reload
ثریا | دکتر مهسا علا - زنان و زایمان | 1398/06/03

باسلام از شماره دهی اینترنتی خیلی راضی هستیم ولی زود شماره تموم میشه وقتی هم که شماره رو میگیریم توبیمارستان یه دونه دستگاه هستش اونوقت از اونجا هم دیر شماره میتونیم بگیریم راستی اگه زحمت نباشه دکترای زنان بعد از ظهر هم باشه خیلی ممنون

captcha
= reload
نازیلا | دکتر مهسا علا - زنان و زایمان | 1398/05/31

نازیلا پاکزاد 98/5/30 خانم دکتر واقعا خیلی دکترخوب وماهری هست ودر ضمن خیلی بااخلاق وباخدای هست من از خانم دکترخیلی خیلی تشکر میکنم از خداوند متعال برای خانم دکترعمری طولانی و سلامتی خواهانم

captcha
= reload
محمد امین | دکتر نیر جابری - اعصاب و روان | 1398/05/14

عالی

captcha
= reload
صدیقه | دکتر عادله افکاری - زنان و زایمان | 1398/05/07

پزشک بسیار خوبی است با مطب خصوصی هیچ تفاوتی نداره

captcha
= reload
الهام | دکتر مهسا علا - زنان و زایمان | 1398/04/20

سلام خیلی عالییییییییییی

captcha
= reload
فهیمه | دکتر مهسا علا - زنان و زایمان | 1398/05/05

سلام وقت ویزیت خانم دکتر عوض شده

captcha
= reload