دکتر سیدمهدی دیباور تبریز

 ۲۶ سال تجربه

 تلفن: ۰۴۱۳۵۵۳۰۹۷۱

 آذربايجان شرقی، تبريز، خیابان ۱۷ شهریور جديد، روبروی بستنی وحيد، پشت خانه شیرینی، ساختمان آرين، طبقه سوم

حوزه های تخصصی
موقعیت روی نقشه


 {{row.like+0 | toPersianDigit}}

{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}

{{row.doc.doc_type_caption}}

متخصص: {{sp.sp_name}}

فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}

فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}

حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}

مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}

زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}

محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}

توضیحات مرکز

- جراحی پلاستیک و ترمیمی پلک از کانادا

توجه:

  • فروش انواع عینک با تخفیف 10 درصدی
  • جهت دریافت عینک به طبقه همکف ساختمان آرین (عینک تابش) مراجعه فرمایید. ( طرف قرارداد با بانک سپه، بانک کشاورزی، بیمه معلم، بیمه ما و .... )، (ارائه خدمات برای بازنشستگان عزیز و اعضای خانه کارگر با تسویه چک سه ماهه)
  • فقط بیماران داوطلب جراحی های الف) حذف عینک ب) آب مروارید پ) بلفاروپلاستی ت) افتادگی پلک ث) مجرای اشکی و آبریزش چشم (فقط بزرگسالان)
  • توجه داشته باشید تا اطلاع ثانوی ویزیت کودکان زیر ۱۵ سال انجام نمی گیرد.
  • همراه مطب: 09148455584

 

 

 

 

 

 

 

شفاداک را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک:
shafadoc

 

 

 

 

 

 

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر سیدمهدی دیباور بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 1 از 6 (مجموع: 56 نظر)
فریبا | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1402/09/12

دکتر بسیار خوش برخورد و من تعجب میکنم با وجود نظرات منفی در مورد منشی شون کاری انجام نمیدن، منشی بسیار نالایق هستند، طوری که پس از یک بار ویزیت دیگه تمایلی به مراجعه مجدد نداریم، حتی از دادن کلید سرویس بهداشتی ممانعت کردن و کلا به هیچ حرفی گوش نمیدن

captcha
= reload
الناز | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1401/11/21

دکتر بسیار ماهر و خوش اخلاق💙💙💙

captcha
= reload
وهاب | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1401/10/28

در عالی نسب عمل آب مروارید رایگان هست؟ لطفا جواب بدین

captcha
= reload
مجید | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1401/09/23

بسیار دکتر خوب و خوش اخلاق و کار بلد

captcha
= reload
اسماعیل | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1401/09/19

با سلام، پزشک بسیار خوش اخلاق و کار بلد می باشند، ضمنا منشی ایشان آقا سید نیز بسیار خوش اخلاق و مردم دار هستند. خدا هر دوی ایشان را حفظ و عمر با عزت عطا فرماید

captcha
= reload
شهباز | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1401/07/10

بسیار عالی و کار بلد

captcha
= reload
عقیله | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1401/08/11

ببخشید، نمره چشم رو میگن؟ عینک میدن؟

captcha
= reload
گلثوم | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1401/06/17

سلام، چند روز پیش رفته بودم پیش آقای دکتر بیمارستان عمل چشم. پرسیدم گفتن زیبایی هست تو عالی نسب انجام نمیدن

captcha
= reload
مهدی | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1401/06/14

سلام، عمل لیزیک چشم و حذف عینک با بیمه تامین اجتماعی هزینش چقدره؟

captcha
= reload
فرحناز | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1401/05/14

سلام دکتر.بیمارستان عالی نسب عمل لیزک میکنید؟

captcha
= reload
مهران | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1401/04/14

سلام عمل لیزیک حذف عینک در بیمارستان عالی نسب انجام میشه با بیمه تکمیلی تامین اجتماعی هزینه اش چقدره؟

captcha
= reload