دکتر سیدمهدی دیباور تبریز

 ۲۶ سال تجربه

 تلفن: ۰۴۱۳۵۵۳۰۹۷۱

 آذربايجان شرقی، تبريز، خیابان ۱۷ شهریور جديد، روبروی بستنی وحيد، پشت خانه شیرینی، ساختمان آرين، طبقه سوم

حوزه های تخصصی
موقعیت روی نقشه


 {{row.like+0 | toPersianDigit}}

{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}

{{row.doc.doc_type_caption}}

متخصص: {{sp.sp_name}}

فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}

فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}

حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}

مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}

زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}

محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}

توضیحات مرکز

- جراحی پلاستیک و ترمیمی پلک از کانادا

توجه:

  • فروش انواع عینک با تخفیف 10 درصدی
  • جهت دریافت عینک به طبقه همکف ساختمان آرین (عینک تابش) مراجعه فرمایید. ( طرف قرارداد با بانک سپه، بانک کشاورزی، بیمه معلم، بیمه ما و .... )، (ارائه خدمات برای بازنشستگان عزیز و اعضای خانه کارگر با تسویه چک سه ماهه)
  • فقط بیماران داوطلب جراحی های الف) حذف عینک ب) آب مروارید پ) بلفاروپلاستی ت) افتادگی پلک ث) مجرای اشکی و آبریزش چشم (فقط بزرگسالان)
  • توجه داشته باشید تا اطلاع ثانوی ویزیت کودکان زیر ۱۵ سال انجام نمی گیرد.
  • همراه مطب: 09148455584

 

 

 

 

 

 

 

شفاداک را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک:
shafadoc

 

 

 

 

 

 

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر سیدمهدی دیباور بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 3 از 6 (مجموع: 56 نظر)
فاطمه | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1400/03/16

سلام گفته بودین بعد عید بیایم برای عمل چشم پدر هنوز زنگ نزدین سیروس فرهنگی برای آب مروارید

captcha
= reload
علی | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1399/12/03

سلام دکتر جان عمل ناخنک انجام داد ن ولی قرمزی چشمم هنوز هست

captcha
= reload
زهرا | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1399/11/12

سلام دکتر دیباور مابرای شما وقتی شماره می گیریم میگه ظرفیت تکمیل است ما کدوم ساعت ها شماره بگیریم

captcha
= reload
نگین | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1399/10/28

با سلام ببخشید کسی میدونه برای نوزاد کار می‌کنه یا نه

captcha
= reload
راهنمای سیستم | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1399/10/28

سلام نه بالای 12 سال فقط ویزیت می کنن.

captcha
= reload
ام البنین | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1400/05/16

بله من دخترمو از سه ناهگی میبرم پیش اقای دکتر

captcha
= reload
یوسف | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1402/07/11

برای نوزادان دکتر افتخاری هستن

captcha
= reload
عادل | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1399/09/21

میخواستم بدونم هزینه عمل چنده؟

captcha
= reload
جعفر | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1399/09/05

واقعا کارتون عالی هست از هر لحاظ اخلاق و رفتارتون و نوع برخوردتون که فوق العادست دکتر جان ممنون از تشخیص و درمان عالیتون

captcha
= reload
الهه | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1399/06/26

سلام در بیمارستان عالی نسب مگه لیزیک چشم انجام میدن؟ من شنیدم تو عالی نسب و ۲۹ بهمن نیست اخه لطفا اگه اطلاع دارین جواب بدین ممنون

captcha
= reload
فاطمه | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1399/04/11

خیلی پزشک حاذق و توانمند و بااخلاقی هستن

captcha
= reload
فاطمه | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1399/04/10

حتما باید از شماره ارجاع اسکرین داشته باشیم یا کد ملی و اسم بیمار کافیه؟

captcha
= reload
علی | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1400/08/17

نه بابا چه اسکرینی فقط یک دونه کارت ملی

captcha
= reload
حسین | دکتر سیدمهدی دیباور - چشم پزشکی | 1399/04/08

سلام،بسیار با اخلاق و متخصص در کارشان هستند.

captcha
= reload