دکتر سیدمهدی دیباور تبریز
۲۶ سال تجربه
تلفن: ۰۴۱۳۵۵۳۰۹۷۱
آذربايجان شرقی، تبريز، خیابان ۱۷ شهریور جديد، روبروی بستنی وحيد، پشت خانه شیرینی، ساختمان آرين، طبقه سوم
حوزه های تخصصی
{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}
{{row.doc.doc_type_caption}}
متخصص: {{sp.sp_name}}
فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}
فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}
حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}
مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}
زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}
محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}
توضیحات مرکز
- جراحی پلاستیک و ترمیمی پلک از کانادا
توجه:
- فروش انواع عینک با تخفیف 10 درصدی
- جهت دریافت عینک به طبقه همکف ساختمان آرین (عینک تابش) مراجعه فرمایید. ( طرف قرارداد با بانک سپه، بانک کشاورزی، بیمه معلم، بیمه ما و .... )، (ارائه خدمات برای بازنشستگان عزیز و اعضای خانه کارگر با تسویه چک سه ماهه)
- فقط بیماران داوطلب جراحی های الف) حذف عینک ب) آب مروارید پ) بلفاروپلاستی ت) افتادگی پلک ث) مجرای اشکی و آبریزش چشم (فقط بزرگسالان)
- توجه داشته باشید تا اطلاع ثانوی ویزیت کودکان زیر ۱۵ سال انجام نمی گیرد.
- همراه مطب: 09148455584
شفاداک را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک: shafadoc
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر سیدمهدی دیباور بنویسید.
سلام گفته بودین بعد عید بیایم برای عمل چشم پدر هنوز زنگ نزدین سیروس فرهنگی برای آب مروارید
سلام دکتر جان عمل ناخنک انجام داد ن ولی قرمزی چشمم هنوز هست
سلام دکتر دیباور مابرای شما وقتی شماره می گیریم میگه ظرفیت تکمیل است ما کدوم ساعت ها شماره بگیریم
با سلام ببخشید کسی میدونه برای نوزاد کار میکنه یا نه
سلام نه بالای 12 سال فقط ویزیت می کنن.
بله من دخترمو از سه ناهگی میبرم پیش اقای دکتر
برای نوزادان دکتر افتخاری هستن
میخواستم بدونم هزینه عمل چنده؟
واقعا کارتون عالی هست از هر لحاظ اخلاق و رفتارتون و نوع برخوردتون که فوق العادست دکتر جان ممنون از تشخیص و درمان عالیتون
سلام در بیمارستان عالی نسب مگه لیزیک چشم انجام میدن؟ من شنیدم تو عالی نسب و ۲۹ بهمن نیست اخه لطفا اگه اطلاع دارین جواب بدین ممنون
خیلی پزشک حاذق و توانمند و بااخلاقی هستن
حتما باید از شماره ارجاع اسکرین داشته باشیم یا کد ملی و اسم بیمار کافیه؟
نه بابا چه اسکرینی فقط یک دونه کارت ملی
سلام،بسیار با اخلاق و متخصص در کارشان هستند.