دکتر سیدمهدی دیباور تبریز
۲۶ سال تجربه
تلفن: ۰۴۱۳۵۵۳۰۹۷۱
آذربايجان شرقی، تبريز، خیابان ۱۷ شهریور جديد، روبروی بستنی وحيد، پشت خانه شیرینی، ساختمان آرين، طبقه سوم
حوزه های تخصصی
{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}
{{row.doc.doc_type_caption}}
متخصص: {{sp.sp_name}}
فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}
فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}
حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}
مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}
زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}
محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}
توضیحات مرکز
- جراحی پلاستیک و ترمیمی پلک از کانادا
توجه:
- فروش انواع عینک با تخفیف 10 درصدی
- جهت دریافت عینک به طبقه همکف ساختمان آرین (عینک تابش) مراجعه فرمایید. ( طرف قرارداد با بانک سپه، بانک کشاورزی، بیمه معلم، بیمه ما و .... )، (ارائه خدمات برای بازنشستگان عزیز و اعضای خانه کارگر با تسویه چک سه ماهه)
- فقط بیماران داوطلب جراحی های الف) حذف عینک ب) آب مروارید پ) بلفاروپلاستی ت) افتادگی پلک ث) مجرای اشکی و آبریزش چشم (فقط بزرگسالان)
- توجه داشته باشید تا اطلاع ثانوی ویزیت کودکان زیر ۱۵ سال انجام نمی گیرد.
- همراه مطب: 09148455584
شفاداک را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک: shafadoc
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر سیدمهدی دیباور بنویسید.
سلام وقتتون بخیر، آقای دکتر واقعا کارتون عالی هست.
سلام آقای دکتر خوب هستین من چشمام در قرینه مشگل دارن دکترا گفتن باید عمل بشه حالا ما چکار کنیم میشه به ما یه نوبت بدین بیاییم شما هم یه نگاه کنید خیلی خیلی ممنونم کارتون خیلی عالیه واقعا خسته نباشید
یکی از بهترین و بهترین و بهترین دکترهایی هستن که تو عمرم دیدم بسیار حاذق، بسیار کاربلد خدا سلامتشان کند
خیلی دکتر خوبیه
سلام ببخشین چطور میتونم باخود اقای دکتر تماس بگیرم هرکی میدونه به این آیدی پیم بده sama.neh1993
سلام اقای دکتر ببخشین میشه پیج اینستاتون رو بگین میخواستم درمورد چشمم سوالی کنم ازتون ممنون میشم
رو چشم مامان من عمل جراحی انجام داد، الان چهار ماهه مردمک چشمش تکون میخوره، درد شدیدی هم داره، رفته پیش دکتر دیباور، میگه از اعصابه 😶 ولی دکترهای دیگه اینجور تشخیص نمیدن 😑
سلام ببخشید آقای دکتر عمل فمتو لیزیک هم انجام میدین آیا از این عمل هم پیشرفته ترش اومده
سلام وتشکر از دکتر محبت ها وانسانیت ها جناب دکتر دیباور که بدون هیچ چشم داشتی کار خود را انجام میدهد مردی ازاده وبدون طمع پولی از مریض ها خدمت میکند با سلامتی وتندرستی برای دکتر دیباور ومنشی ایشان خانم بیگ زاده مهربان همیشه پاینده باشید
سلام اقا دکتر پدرمن چشماش اب مروارید گرفتههمه جارو تار میبینه تومطب هم رایگان عمل میکحید هزینه اش رو نداریم بدیم بیمه تکمیلی داره خواهش جواب بدید
تو بیمارستان عالی نسب با دفترچه فک کنم رایگان باشه