بیمارستان امام رضا چالوس
تلفن: ۰۱۱۵۲۲۷۵۱۰۰
مازندران، چالوس، ميدان معلم
درمانگاه
درمانگاه جنرال
درمانگاه داخلی
درمانگاه اطفال
درمانگاه زنان و مامایی
درمانگاه چشم پزشکی
درمانگاه گوش، حلق و بینی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه پوست
درمانگاه روانپزشکی
درمانگاه قلب و عروق
جراحی عمومی
جراحی کلیه و مجاری ادراری
دندانپزشکی عمومی
جراحی فک و صورت
درمانگاه عفونی
درمانگاه بیهوشی
درمانگاه خون (هماتولوژی)
درمانگاه گوارش
تغذیه بالینی
درمانگاه طب فیزیکی و توانبخشی
جراحی مغز و اعصاب
درمانگاه ترمیم و پلاستیک
اعصاب و روان
فیزیوتراپی
بخش رادیولوژی
ستون فقرات
مغز و اعصاب (نورولوژی)
این مرکز درمانی ابتدا در سال ۱۳۷۷ بهعنوان درمانگاه شبانه روزی راهاندازی و شروع به فعالیت نمود، سپس از سال ۱۳۸۴ به مرکز جراحی نامحدود ارتقاء و ارائه خدمات نمود و نهایتاً در سال 1400 به بیمارستان 54 تخت خوابی ارتقاء یافت.
هماکنون دارای بخشهای بیمارستانی زایشگاه، اتاق عمل، بخشهای بستری مردان و زنان و اورژانس ،آی سی یو و سی سی یو و درمانگاه تخصصی و بخشهای پاراکلینیکی تصویربرداری و سونوگرافی سی تی اسکن، آزمایشگاه، دندانپزشکی، داروخانه می باشد.
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام رضا بنویسید.
دکتر خوبی هستن. دست پدرم نوشهر شکسته بود، بیمارستان نوشهر افتضاحه، اصلا دکتر نداره. آمدیم اینجا ایشون کچ گرفتن، خیلی خوش برخورد و تو کارشون عالی هستن. کلا چالوس ازهر نظر بهتر از نوشهره
دکتر خوب و زحمت کشی هستند
تشکر از زحمات دکتر سلطان پور که واقعاً پزشک حاذقی هستن، خدا حفظشون کنه
دکتر خوب و با حوصله ای هستند. در کارشون تجربه زیادی دارند و طبابتشون عالیه. خدا نگهدارشون باشه
سلام، دکتر خوش اخلاق و متعهد هستند.
اولین دکتری است که دیدم اینقدر با دقت بیمار و عکس ها را بررسی میکنه. خدا خیرشون بده.
دکتر مهربون و دلسوزی هستند. خدا نگهدارشون باشه.
دکتر خوبیست
با سلام بسیا ر دکتر خوب با ادب وبرخورد خوب با بیمار خدا خیرش بدهد انشالله همیشه در کارش موفق باشد جمشیدی
بسیار دکتر خوب و خوش رفتار با بیمار و دل سوز است خدا خیرش دهد
خدا خیرش بدهد من راضی ام
خداخیرش بدهد
من که راضی هستم دکتر خوبی است جمشیدی
عشقه عشق، من که خاطره ی خوبی از زایمانم دارم😍، پولکی نیستن، سریع خودشون رو رسوندن، من رفتم مطب که چیز کمی تقدیمشون کنم، قبول نکردن. الهی زنده باشن😍
انصافا برای بیمار وقت میزاره و خوب شرح حال بیمار رو میشنوه