بیمارستان امام حسین هشترود
تلفن: ۰۴۱۵۲۶۲۶۷۱۵
آذربايجان شرقي، هشترود، خيابان شهيد بهشتي جنوبي، جنب فرمانداري، انتهاي خيابان پرستار
معرفی بیمارستان:
در سال ۱۳۵۶ شمسی برای نخستین بار در شهرستان هشترود بیمارستانی توسط سازمان هلالاحمر احداث و راهاندازی گردید تا نیاز مردم منطقه ازنظر درمانی تا حدودی مرتفع شود. نام بیمارستان را بعد از انقلاب بنام اولین شهید شهرستان (شهید علیآبادی) نامگذاری کردند.
در ابتدای تأسیس، بیمارستان دارای یک بخش عمومی و یک بخش زایمان با ۵۰ تخت مصوب و فعال بود و اکثراً توسط کادر پزشکی خارجی و کادر پرستاری غیربومی اداره میشد.
در سال ۱۳۵۹ بیمارستان به وزارت بهداری و بهزیستی وقت تحویل گردید و با تغییرات ساختمانی که صورت گرفت تعداد تخت بیمارستان از ۵۰ تخت به ۱۱۳ تخت افزایش یافت و چهار بخش مجزا (داخلی، جراحی، زنان و زایمان، کودکان) ایجاد گردید. هرکدام از بخشها بهطور جداگانه اداره میشدند و بیمارستان با چهار تخصص بهصورت جنرال (عمومی) خدمات درمانی ارائه میداد.
بعد از دفاع مقدس باکارهای عمرانی از قبیل (سنگکاری، تعویض لولهکشی و سیمکشی) و خرید تجهیزات پزشکی و افزایش بخشهای ccu و دیالیز، بیمارستان نسبت به سالهای قبل فعالتر و اثربخشتر گردید.
بعد از احداث بیمارستان جدید ۹۶ تختخوابی در سال ۱۳۸۱، بیمارستان کلاً به محل جدید انتقال یافت و به میمنت نامگذاری سال ۸۱ به نام امام حسین (ع)، این بیمارستان نیز به همین نام مزین شد.
مشخصات بیمارستان امام حسین (ع) هشترود
نوع وابستگی: دانشگاه علوم پزشکی تبریز
نوع بیمارستان: جنرال (عمومی)
سال تأسیس: ۱۳۸۱
تعداد تخت مصوب و ثابت: ۹۶ تخت
زیربنای بیمارستان: ۱۱۴۰۰ مترمربع
تعداد تخت فعال: ۷۲ تخت
درجه ارزشیابی: درجهیک
بخشهای درمانی:
داخلی، جراحی عمومی، کودکان، زنان و زایمان، اتاق عمل، ccu، همودیالیز، اورژانس
درمانگاههای تخصصی فعال:
داخلی، جراحی عمومی، کودکان، زنان و زایمان، مامائی، چشمپزشکی
امکانات تشخیصی و پاراکلینیکی:
آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، آندوسکوپی
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام حسین بنویسید.
عالی
سلام، خانم دکتر اسدالهی پزسک خیلی خوبی هستند، اما چرا یک هفته در میان ویزیت میکنند؟.
سلام، دکتر قلب چه روزهایی درمانگاه هستن؟
عالی. خیلی خانم با احترامی هستند و تشخیصشون عالی هستش
دکتر خوبیه
بسیار آگاه از لحاظ بار علمی، خوش اخلاق و خوش برخورد، تشخیص دقیق و پی گیر مکرر احوال بیمار.
با سلام خدمت خانم دکتر، پزشک خوب و کار بلد. خدا یار و مددکار باشد ایشالله
بد نبود
دکتر خوبی هستن. دستشون درد نکنه
سلام، ببخشید دکتر المیرا اسد الهی چه وقت هایی هستن؟
اخلاقلی و چوخ دیرلی دوکتور، آلله سلامت ائلسین