بیمارستان امام خمینی مهاباد
تلفن: ۰۴۴۴۲۲۲۶۱۶۶
آذربايجان غربی، مهاباد، بلوار شهيد عبدالله پور
مرکز دولتی درمانی امام خمینی (ره) مهاباد، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بهعنوان بلوک جنوب استان در زمینی به مساحت ۱۴۱۷۷۵ مترمربع و زیربنا ۲۵۰۳۵ مترمربع میباشد. کلنگانی آن در سال ۱۳۵۶ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۱۳۶۳ آغاز به کار نمود و در حال حاضر با ۳۰۰ تخت مصوب و ۲۵۲ تخت فعال بهعنوان یک بیمارستان جنرال و درجهیک علاوه بر درمان بیماران مراجعهکننده بهعنوان یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان رشتههای پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد ایفای نقش مینماید. این مرکز در ۴ طبقه دارای بخشهایی از قبیل داخلی و جراحی (زنان، مردان)، زنان، مغز و اعصاب، اورژانس (با حضور شبانهروزی متخصصین طب اورژانس) دیالیز، آی سی یو جنرال، آی سی یو، نورولوژی،PICU ،NICU ،CCU، زایمان (درمانگاه و زایشگاه مجهز به LDR)، نوزادان، کودکان، فیزیوتراپی و شنواییسنجی و گفتاردرمانی، اتاق عمل، آزمایشگاه، سونوگرافی و تصویربرداری (CT SCAN ،MRI) و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و مرکز سرطان میباشد. همچنین واحدهای مختلف دیگری در این مرکز مستقر است ازجمله واحد اطلاعات سلامت و اسناد پزشکی، کارشناسی امور بیمه گری و مددکاری اجتماعی که وظیفه خدمات حمایتی واداری بیماران به عهده این واحدها است.
مراجعین محترمی که اقدام به رزرو اینترنتی نوبت پزشکان می نمایند، بدون توجه به ساعت درج شده در پیامک دریافتی لطفا در ابتدای ساعت حضور پزشک، در درمانگاه تخصصی حضور یابند.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.
دکتر خوبی است❤️❤️❤️
خدا حفظش کند، هم تشخیصش خوبه و هم اخلاقش عالیه. انسان فروتن و متواضعی است. ممنونم از بودنش
عالی و بی نظیر. بهترین و دلسوزترین و با سوادترین دکتر در کل دنیا. ممنون که هستی آقای دکتر.
با سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر تیزابی، به راستی آقای دکتر زحمات شما جبران نمیشود و فراموش نخواهد شد، با تشکر کامران سخایی
سلام، من پسرم عفونت داشت، بوکان دکترها نمی تونستند رفعش کنند، آوردم پیش آقای دکتر بامدادی دستش درد نکنه، به همت خدا و درمان دکتر پسرم رو معالجه کرد و خوب شد. واقعا دکتر با احترام و با شخصیتی هست
خیلی دکتر عالیه، اما حیف که نوبتش کمه
واقعا دکتر خوبیه و تشخیص عالی داره
انشالله همیشه سلامت باشن، بهترین دکتر هستش، با حوصله، مهربون و دقیق معاینه میکنه. پایدار باشید و سربلند.
مطب ندارن؟
سلام، دکتری خوش اخلاق، با حوصله. من خیلی راضیم. دستش درد نکنه
سلام، خیلی دکتر خوش اخلاق و با ادبی هستن. ممنون از آقای دکتر که با صبر و حوصله به مشکلات ما گوش میدهند و برای سلامتی همهی ما تلاش میکنند.