بیمارستان امام خمینی مهاباد
تلفن: ۰۴۴۴۲۲۲۶۱۶۶
آذربايجان غربی، مهاباد، بلوار شهيد عبدالله پور
مرکز دولتی درمانی امام خمینی (ره) مهاباد، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بهعنوان بلوک جنوب استان در زمینی به مساحت ۱۴۱۷۷۵ مترمربع و زیربنا ۲۵۰۳۵ مترمربع میباشد. کلنگانی آن در سال ۱۳۵۶ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۱۳۶۳ آغاز به کار نمود و در حال حاضر با ۳۰۰ تخت مصوب و ۲۵۲ تخت فعال بهعنوان یک بیمارستان جنرال و درجهیک علاوه بر درمان بیماران مراجعهکننده بهعنوان یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان رشتههای پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد ایفای نقش مینماید. این مرکز در ۴ طبقه دارای بخشهایی از قبیل داخلی و جراحی (زنان، مردان)، زنان، مغز و اعصاب، اورژانس (با حضور شبانهروزی متخصصین طب اورژانس) دیالیز، آی سی یو جنرال، آی سی یو، نورولوژی،PICU ،NICU ،CCU، زایمان (درمانگاه و زایشگاه مجهز به LDR)، نوزادان، کودکان، فیزیوتراپی و شنواییسنجی و گفتاردرمانی، اتاق عمل، آزمایشگاه، سونوگرافی و تصویربرداری (CT SCAN ،MRI) و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و مرکز سرطان میباشد. همچنین واحدهای مختلف دیگری در این مرکز مستقر است ازجمله واحد اطلاعات سلامت و اسناد پزشکی، کارشناسی امور بیمه گری و مددکاری اجتماعی که وظیفه خدمات حمایتی واداری بیماران به عهده این واحدها است.
مراجعین محترمی که اقدام به رزرو اینترنتی نوبت پزشکان می نمایند، بدون توجه به ساعت درج شده در پیامک دریافتی لطفا در ابتدای ساعت حضور پزشک، در درمانگاه تخصصی حضور یابند.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.
سلام خدمت آقای دکتر، خسته نباشید. ببخشید خار پاشنه عمل میکنید؟
عالیه. من ازشون خیلی راضیم
بهترین پزشک روانشناسی هستن. خدا پشت و پناهش
رضایت کامل دارم
دکتری با تجربه، کاربلد و خیلی مهربان و باحوصله
دکتری با حوصله و کار بلد
من زانو درد دارم، چند جلسه پیش دکتر قهرمانی رفتم، قرصهای خوبی داد، خیلی خوبتر شدم ممنون آقای دکتر
پزشک فوق العاده خوبی هستند
با سلام و خسته نباشید و همچنین تبریک سال نو به خدمت دکتر خوب شهرستان پیرانشهر. من به نوبت خود از خانم دکتر بسیار تشکر و قدردانی میکنم. واقعا سزارین سوم را برای خانم من در سخت ترین شرایط انجام دادن و بهترین عمل هم بود. حتی شاید اگر به ارومیه هم میرفتم به این خوبی عمل تمیزی انجام نمی شد. واقعا جای تقدیر و تشکر دارد که دکتری به این خوبی در شهر ما در حال خدمت به مردم عزیز شهرمان میباشد. انشالله موفق باشند
خیلی خوب و خوش اخلاق هستن و با حوصله بهت همه چی رو توضیح میدن. ایشالا همیشه سلامت باشن