بیمارستان امام خمینی مهاباد
تلفن: ۰۴۴۴۲۲۲۶۱۶۶
آذربايجان غربی، مهاباد، بلوار شهيد عبدالله پور
مرکز دولتی درمانی امام خمینی (ره) مهاباد، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بهعنوان بلوک جنوب استان در زمینی به مساحت ۱۴۱۷۷۵ مترمربع و زیربنا ۲۵۰۳۵ مترمربع میباشد. کلنگانی آن در سال ۱۳۵۶ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۱۳۶۳ آغاز به کار نمود و در حال حاضر با ۳۰۰ تخت مصوب و ۲۵۲ تخت فعال بهعنوان یک بیمارستان جنرال و درجهیک علاوه بر درمان بیماران مراجعهکننده بهعنوان یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان رشتههای پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد ایفای نقش مینماید. این مرکز در ۴ طبقه دارای بخشهایی از قبیل داخلی و جراحی (زنان، مردان)، زنان، مغز و اعصاب، اورژانس (با حضور شبانهروزی متخصصین طب اورژانس) دیالیز، آی سی یو جنرال، آی سی یو، نورولوژی،PICU ،NICU ،CCU، زایمان (درمانگاه و زایشگاه مجهز به LDR)، نوزادان، کودکان، فیزیوتراپی و شنواییسنجی و گفتاردرمانی، اتاق عمل، آزمایشگاه، سونوگرافی و تصویربرداری (CT SCAN ،MRI) و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و مرکز سرطان میباشد. همچنین واحدهای مختلف دیگری در این مرکز مستقر است ازجمله واحد اطلاعات سلامت و اسناد پزشکی، کارشناسی امور بیمه گری و مددکاری اجتماعی که وظیفه خدمات حمایتی واداری بیماران به عهده این واحدها است.
مراجعین محترمی که اقدام به رزرو اینترنتی نوبت پزشکان می نمایند، بدون توجه به ساعت درج شده در پیامک دریافتی لطفا در ابتدای ساعت حضور پزشک، در درمانگاه تخصصی حضور یابند.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.
عالی، ممنون
دکتر با وجدانیه. کاش همه دکترها اینقدر مهربان و با وجدان کار میکردند. علاوه بر تشخیص فوق العاده شون، انسانیت دارن. من که به شخصه به ایشون میگم خدای دکترها
ریه کودکان هم میشه پیشش برد؟
خیلی عالی، واقعا دکتر خوبی هستن. ممنون بخاطر زحماتت❤❤
عالی
دکتر متخصص، با شخصیت و با وجدانی که برای معاینه وقت لازم صرف می کنند. تشکر
سلام. دکتر خیلی خوبی هستن.
سلام و وقت بخیر دوستان. من بیشتر از ده سال از درد معده و روده بخودم میپیچیدم و پیش دکترهای مختلفی هم رفتم و جواب نگرفتم. آخر سر با معرفی یکی از دوستان پبش آقای دکتر رفتم و ایشون فقط با یک جلسه ویزیت و تجویز دارو کاری کردن که من هر روز دعاشون کنم و تا الان که ۹ ماه از ویزیت میگذره احساس درد نداشتم. امیدوارم آقای دکتر سالم و تندرست باشن و مردم منطقه ارزش این گوهر نایاب رو بدونن
اشالله همیشه سلامت و سرحال باشی. اقای قهرمانی، واقعا قهرمانی برای ما؛ انشالله تمام بیماران رو، خدا شفاشون بدهد
خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن. خدا ازش راضی باشه❤❤