بیمارستان امام خمینی مهاباد
تلفن: ۰۴۴۴۲۲۲۶۱۶۶
آذربايجان غربی، مهاباد، بلوار شهيد عبدالله پور
مرکز دولتی درمانی امام خمینی (ره) مهاباد، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بهعنوان بلوک جنوب استان در زمینی به مساحت ۱۴۱۷۷۵ مترمربع و زیربنا ۲۵۰۳۵ مترمربع میباشد. کلنگانی آن در سال ۱۳۵۶ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۱۳۶۳ آغاز به کار نمود و در حال حاضر با ۳۰۰ تخت مصوب و ۲۵۲ تخت فعال بهعنوان یک بیمارستان جنرال و درجهیک علاوه بر درمان بیماران مراجعهکننده بهعنوان یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان رشتههای پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد ایفای نقش مینماید. این مرکز در ۴ طبقه دارای بخشهایی از قبیل داخلی و جراحی (زنان، مردان)، زنان، مغز و اعصاب، اورژانس (با حضور شبانهروزی متخصصین طب اورژانس) دیالیز، آی سی یو جنرال، آی سی یو، نورولوژی،PICU ،NICU ،CCU، زایمان (درمانگاه و زایشگاه مجهز به LDR)، نوزادان، کودکان، فیزیوتراپی و شنواییسنجی و گفتاردرمانی، اتاق عمل، آزمایشگاه، سونوگرافی و تصویربرداری (CT SCAN ،MRI) و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و مرکز سرطان میباشد. همچنین واحدهای مختلف دیگری در این مرکز مستقر است ازجمله واحد اطلاعات سلامت و اسناد پزشکی، کارشناسی امور بیمه گری و مددکاری اجتماعی که وظیفه خدمات حمایتی واداری بیماران به عهده این واحدها است.
مراجعین محترمی که اقدام به رزرو اینترنتی نوبت پزشکان می نمایند، بدون توجه به ساعت درج شده در پیامک دریافتی لطفا در ابتدای ساعت حضور پزشک، در درمانگاه تخصصی حضور یابند.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.
دکتر خوش اخلاق و کار بلد.
در تشخیص و درمان عالی هستند، رفتار خوبی هم دارن. اما اگه میشه بیشتر به سوالات پدر و مادر ها گوش کنید، مخصوصا پدر و مادر های که اولین فرزندشون هست وکلی سوال دارن. ممنون
خیلی با احترام، خوش اخلاق، دکتری باتجربه و در تشخیص درمان عالی و موفق. براشون آرزوی موفقیت و سربلندی دارم
دکتر خوبی هست
سلام، وقت بخیر. دکتر لقمان پور خیلی آدم محترمی بودن، من اولین بارم بود رفتم پیششون به خاطر وسواس فکری، خیلی با دقت و با سواد بودن. خدا خیرشون بده. الان هم تحت درمانم. خیلی بهتر شدم نسبت به قبل🙏
بهترین دکتر، خیلی با مریض هاش خوب رفتار می کنه. خیلی ازش راضیم
بسیار دکتر خوبی هستن. خیلی مهربون و محترم هستن
عالی
بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر. انشالله همیشه موفق باشی دکتر
خیلی عالی مریض رو توجیه میکنه