بیمارستان امام خمینی مهاباد
تلفن: ۰۴۴۴۲۲۲۶۱۶۶
آذربايجان غربی، مهاباد، بلوار شهيد عبدالله پور
مرکز دولتی درمانی امام خمینی (ره) مهاباد، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بهعنوان بلوک جنوب استان در زمینی به مساحت ۱۴۱۷۷۵ مترمربع و زیربنا ۲۵۰۳۵ مترمربع میباشد. کلنگانی آن در سال ۱۳۵۶ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۱۳۶۳ آغاز به کار نمود و در حال حاضر با ۳۰۰ تخت مصوب و ۲۵۲ تخت فعال بهعنوان یک بیمارستان جنرال و درجهیک علاوه بر درمان بیماران مراجعهکننده بهعنوان یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان رشتههای پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد ایفای نقش مینماید. این مرکز در ۴ طبقه دارای بخشهایی از قبیل داخلی و جراحی (زنان، مردان)، زنان، مغز و اعصاب، اورژانس (با حضور شبانهروزی متخصصین طب اورژانس) دیالیز، آی سی یو جنرال، آی سی یو، نورولوژی،PICU ،NICU ،CCU، زایمان (درمانگاه و زایشگاه مجهز به LDR)، نوزادان، کودکان، فیزیوتراپی و شنواییسنجی و گفتاردرمانی، اتاق عمل، آزمایشگاه، سونوگرافی و تصویربرداری (CT SCAN ،MRI) و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و مرکز سرطان میباشد. همچنین واحدهای مختلف دیگری در این مرکز مستقر است ازجمله واحد اطلاعات سلامت و اسناد پزشکی، کارشناسی امور بیمه گری و مددکاری اجتماعی که وظیفه خدمات حمایتی واداری بیماران به عهده این واحدها است.
مراجعین محترمی که اقدام به رزرو اینترنتی نوبت پزشکان می نمایند، بدون توجه به ساعت درج شده در پیامک دریافتی لطفا در ابتدای ساعت حضور پزشک، در درمانگاه تخصصی حضور یابند.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.
بهترین دکتر با تشخیص دقیق
خدا پدرشو بیامرزه..روحیه دادن به مریض مبنای کارش هست+بسیار خوش اخلاق+راضی هستم
واقعا دکتر خوب و با شخصیتی هستن و خیلی راحت و سریع بیماری را تشخیص داد، که این مهم ترین خصلت یک دکتر خوب است
بی نظیر، نمونه
با عرض سلام، بهترین دکتر اعصاب و روان
با اخلاق، با وجدان و حاذق
عالی و بینظیر هم آقای دکتر هم منشی
هزینه عمل زیبایی بینی چنده؟
باسلام وخسته نباشید. از زحمات جناب دکتر تیزابی جراح ومتخصص ارتوپدی وعمل مچ دست اینجانب نهایت تشکر قدردانی رادارم. سپاسگزارم ازاین همه لطف ومحبت. عزیز حسین زاده
کجا عمل کردی؟ بیمارستان امام یا بخش خصوصی
زنده باشید بابت نظر زیباتون
ازخدا می خواهم عمری طولانی وباعزت نصیبشان شود عالی 20
۲۰
عالی
بهترین پزشک هست از احترام گذاشتن به بیمار معلومه 🌹🌹🌹❤️🌹🌹🌹❤️🌹🌹🌹❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️🌹🌹🌹❤️🌹🌹🌹❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️🌹🌹🌹❤️🌹🌹🌹❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️🌹🌹🌹❤️🌹🌹🌹❤️🌹🌹🌹👑👑👑🌹👑👑👑🌹👑👑👑🌹👑👑👑