دکتر رحیم اصغری ارومیه
۲۶ سال تجربه
تلفن: ۰۹۳۸۳۸۳۰۵۰۳
آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار حسنی، ساختمان مرادی، طبقه دوم
حوزه های تخصصی
{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}
{{row.doc.doc_type_caption}}
متخصص: {{sp.sp_name}}
فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}
فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}
حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}
مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}
زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}
محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}
توضیحات مرکز
شماره تماس ویزیتهای آنلاین از طریق واتساپ و بله: 09383830503
شفاداک را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک: shafadoc
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر رحیم اصغری بنویسید.
اقای دکتر اصغری واقعا انسان فروتن، خوش اخلاق و از همه مهمتر تشخیص عالی و دقیق. از ایشان تشکر می کنم
حرفه ای ترین دکتر ایران، تنها دکتری که بهش ایمان دارم. چون برای من معجزه کردند واقعاً.
سلام، دکتر بی نهایت نابغه است
سلام، خسته نباشید. جناب آقای دکتر رحیم اصغری من خدیجه یگانه هستم، مریض آقای دکتر، دو ساله مریض ایشونم، الحمدالله رو به بهبودم. از خداوند برای آقای دکتر آرزوی سلامتی و تندرستی خودشون و خانوادشون را دارم، خدا سایه شما رو از سر ما کم نکنه، خیلی ازتون ممنون و سپاسگذارم. واقعا هر چی بگم کم گفتم، قدردان زحماتتون هستم. با سپاس فراوان
سلام، وقتتون بخیر. من هم به نوبت خودم یک تشکر و قدردانی به جناب آقای دکتر رحیم اصغری بدهکارم، چون خدا وکیلی از جون و دل میزاره واسه مریض هاش. خیلی آدم با احترام و خیلی با سواد، خلاصه از خدا سلامتی و موفقیت آقای دکتر را خواستاریم. انشاالله تو زندگی به هیچ مانعی برخورد نکنه و خدا حفظتون کنه.
با سلام، خداوند به شما عمر با عزت و سلامتی عطا کند، که باعث خوشحال و شاد کردن خانواده ها میشید، از شما و دکتر رحیم محمودلو بی نهایت سپاسگزارم، از تمام همکاران و پرسنل زحمت کش سپاسگزارم، انشالله تمامی بیماران سرطانی خوب بشن. تقی زاده
دکتر خوب و محترم و دلسوز. خوبترین دکترخون در ایران
پرویز مازوجی هستم از سردشت. تشکر میکنم از دکتر رحیم اصغری نه حرف داره تو ایران و نه حریف. بهترین دکترهستش. دکتری دلسوز و محترم
با عرض سلام و خسته نباشید به آقای دکتر رحیم اصغری. واقعا هر چی از آقای دکتر بگم کم گفتم، واقعا دکتر خوب، مهربان و در طبابتشون بسیار بسیار عالی هستن. من از سال ۴۰۱ مریض ایشون هستم، الان هم حالم خیلی خوب شده، واقعا هر چقدر از شما تشکر کنم کمه. آقای دکتر من دست هاتون رو میبوسم که با این قلمت اول خدا و بعدا شما معجزه میکنید. خیلی خیلی ممنونم. با تشکر فراوان
سلام، آقای دکتر شما دکتری فوقالعاده ای هستید.