دکتر رحیم اصغری ارومیه

 ۲۶ سال تجربه

 تلفن: ۰۹۳۸۳۸۳۰۵۰۳

 آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار حسنی، ساختمان مرادی، طبقه دوم

حوزه های تخصصی
موقعیت روی نقشه


 {{row.like+0 | toPersianDigit}}

{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}

{{row.doc.doc_type_caption}}

متخصص: {{sp.sp_name}}

فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}

فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}

حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}

مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}

زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}

محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}

توضیحات مرکز

شماره تماس ویزیت‌های آنلاین از طریق واتساپ و بله: 09383830503







شفاداک را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک:
shafadoc

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر رحیم اصغری بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 4 از 15 (مجموع: 144 نظر)
رسول | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1401/12/02

من از طرف خودم و خانواده مدیونم، خداوند همیشه بهش توفیق بده انشالله

captcha
= reload
خدیجه | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1401/12/01

باعرض سلام وخسته نباشید به دکتر اصغری. واقعا دکتر بسیاربسیار خوبی هستن. من مریض ایشون هستم و الان هم تحت درمان ایشون هستم. واقعا دستشون درد نکنه، خدا عمر طولانی به ایشون و خانواده محترمشون بدن. با تشکر فراوان از آقای دکتر

captcha
= reload
جوانشیر | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1401/11/02

دکتر جان خدا برا خودت وخانواده ات عمر با عزت عنایت بفرماید. وقتی چهره نورانی شما را میبینم خود به خود به خدا تمامی فکر و خیالم از یادم میرود. ارادتمند شما جوانشیر آقائی

captcha
= reload
جوانشیر | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1401/11/02

سلام، باید شکر گذار باشیم که در شهری زندگی میکنیم که پروفسور دکتر اصغری در آن شهر است، چون برادر من مریض آقای دکتر میباشد، چند ماه قبل برادرم خونش شده بود ۳، داشت میرفت کما، بردم امام خمینی ۱۵ روز آنجا بستری بود، شب و روز خون میزدند ولی هیچ فرقی نمیکرد، یعنی از بالا که خون میزدن عین ظرف سوراخ تخریب میشد، بعد از ۱۵ روز همینطوری مرخص کردن، رفتم پیش آقای دکتر اصغری، دستور داد همان روز بردم امید بستری کردم. صبح همان روز آقای دکتر آمد ویزیت کرد، کفت خون نخواهیم زد، در عرض یک هفته خون برادرم از نرمال گذشت، فقط با قرص، نه چیز دیگر. و الان حدودا فکر کنم بیشتر از ۱۰ ماه است خونش همیشه نرمال است، حتی میتونه خون بده و مریضیش خاموش شده. ماشا الله عین پهلوان است و قرص هایش را هم آنقدر کم کرده ۳ یا ۴ تا روزانه قرص میخورد، آن هم بعضی از قرصها را نصفه میخورد. آنقدر از اخلاق و رفتار و تخصص دکتر راضیم که قابل بیان نیست

captcha
= reload
محمد | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1401/09/16

دکتر‌ خوبی‌ هست

captcha
= reload
محمد | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1401/09/16

بسیار‌ دکتر‌ خوبی‌ هست

captcha
= reload
سید یاسین | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1401/08/29

خدا حفظشون کنه، دکتر بسیار خوب و شریفی هستن

captcha
= reload
زینب | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1401/08/22

یکی از بهترین و باشخصیت ترین دکترهای ایران

captcha
= reload
رحمان | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1401/07/27

واقعا از زحمات بی نهایت جناب دکتر نهایت تشکر رو دارم و براشون عمری پر از موفقیت آرزو دارم

captcha
= reload
زینب | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1401/05/05

امیدوارم خدا به ایشون تن سالم وعمری باعزت عطا کنه دکتر وانسان حاذق هستند

captcha
= reload