دکتر رحیم اصغری ارومیه
۲۶ سال تجربه
تلفن: ۰۹۳۸۳۸۳۰۵۰۳
آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار حسنی، ساختمان مرادی، طبقه دوم
حوزه های تخصصی
{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}
{{row.doc.doc_type_caption}}
متخصص: {{sp.sp_name}}
فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}
فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}
حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}
مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}
زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}
محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}
توضیحات مرکز
شماره تماس ویزیتهای آنلاین از طریق واتساپ و بله: 09383830503
شفاداک را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک: shafadoc
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر رحیم اصغری بنویسید.
باسلام خدمت دوستان عزیز وارزوی بهبودی وسلامت کامل مردم سرزمینم را ازخداوند منان خواستارم.....اصغری تو مطبش رفتار بسیار زشت و خارج از ادب را با پدر ومادر بنده که جانباز مملکت هستند داشته است وامید هست که بتوانم لطف ایشان راجبران کنم .....
با سلام ایشون دکتری فوق العاده باسواد با شخصیت و با احترام هستن هرموقع که مراجعه کردیم باخوشرویی و صبر و حوصله پاسخگو بودن و نتیجه هم گرفتیم باعث افتخاره برای شهرمون خدا همیشه به خودشون و خونوادشون سلامتی و طول عمر بده
سلام دوستان مت نمیتونم نوبت رزرو کنم. هر میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم
ساعت ۷ صبح دقیقا یک روز قبل مراجعه به دکتر از طریق همین سایت اقدام به نوبت گیری کنید، رمز دوم کارت بانکی فعال باشه ،
ساعت ۷ صبح دقیقا یک روز قبل مراجعه به دکتر از طریق همین سایت اقدام به نوبت گیری کنید، رمز دوم کارت بانکی فعال باشه ،
واقعا هر چی بگم کمه.یه انسان دلسوز و مهربان.دعاگوی شما هستیم.همه دوستان جهت سلامتی آقای دکتر عزیز یه صلوات عنایت بفرماین.ممنون
تشکر میکنم از آقای دکتر عزیز و خوش اخلاق. انشالله اجرتون با خدا باشه.دست های آقای دکتر عزیز رو باید طلا گرفت.زندگی دوباره به انسانها هدیه میده. واقعا با علم و آگاه هستن.خدا بچه هاتو خوشبخت کنه آقای دکتر.
سلام خدمت دوستان عزیز من از شنبه تاریخ 14فروردین می خواهم نوبت بگیرم ولی متاسفانه تا الان موفق نشدم . من از ساعت 12 شب هی سعی کردم گزینه رزرو سبز بشه نوبت بگیرم ولی متاسفانه نشد. الان تاریخ 16فروردینه . الان من می خواهم برای چهار شنبه نوبت بگیرم باید شب سه شنبه نوبت بگیریم یا شب چهارشنبه ؟ در ضمن دقیقا باید چه ساعتی رو سایت باشم تا بتونم نوبت بگیرم. لطفاً راهنمایی کنید با تشکر
یک روز قبل، راس ساعت 7:01صبح فعال میشه 20 ثانیه وقت دارین رزرو و واریز رو انجام بدین. باید رمز دوم فعال باشه و مشخصات کارتتون رو بدونید تا سریع پرداخت کنید
دوستانی که میخوان وقت بگیرن باید راس ۷ صبح وقت بگیرن
لطفا شماره های تلفنهای درمانگاه را هم بارگذاری بفرمایید.
سلام پدرم با تشخیص ایشون ماه قبل شیمی درمانی شد تو بیمارستان امام خمینی الان نمیدونم چموری این ماه شیمی درمانیشو ادامه بده چجوری نوبت جور کنم شهرستانم .یکی کمک کنه
به نام خدا با تشکر از زحمات آقای دکتر با این اوضاع نوبت گرفتن خیلی مشکل است .بیماران خیلی ناراحتند بی زحمت یک کاری بکنید بیمار شما سعید نقی پور از خوی