دکتر رحیم اصغری ارومیه

 ۲۶ سال تجربه

 تلفن: ۰۹۳۸۳۸۳۰۵۰۳

 آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار حسنی، ساختمان مرادی، طبقه دوم

حوزه های تخصصی
موقعیت روی نقشه


 {{row.like+0 | toPersianDigit}}

{{row.doc.doc_type_name | namedoctype}} {{row.doc.doc_name}} {{row.doc.doc_family}}

{{row.doc.doc_type_caption}}

متخصص: {{sp.sp_name}}

فوق تخصص: {{row.meta.board_certification}}

فلوشیپ: {{row.meta.fellowship}}

حوزه تخصصی: {{row.meta.profiency}}

مرتبه علمی: {{row.meta.degree | degree}}

زبان های مسلط: {{ln.name}} {{$last ? '' : ', '}}

محل اخذ مدرک تحصیلی: {{row.meta.education}}

توضیحات مرکز

شماره تماس ویزیت‌های آنلاین از طریق واتساپ و بله: 09383830503







شفاداک را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
آدرس پیج اینستاگرام شفاداک:
shafadoc

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای دکتر رحیم اصغری بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 5 از 15 (مجموع: 144 نظر)
احمد | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1400/10/24

خیلی دکتر خوبی هست

captcha
= reload
سکینه | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1400/10/07

سلام چرا اسم پزشک تو کلینیک نیس هر چقد میزنم اسمشون نمیاد توی گوگل هم از نوبت دهی میزنم اسمشون نمیاد

captcha
= reload
زینب | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1400/10/24

سلام دکتر اصغری دیگه کلینیک نمیان بیرون مطب زدن .به ما که اون جوری گفتن

captcha
= reload
زهره | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1400/09/15

شک نکنید بهترین دکتر سرطان خون در اذربایجان غربی ایشون هستند

captcha
= reload
سپیده | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1400/09/08

تحت نظر آقای دکتر مشغول شیمی درمانی هستم بسیاردکتر حاذق وبا شخصیت وقابل احترامی هستند خداراشکر می کنم بیمار ایشان شدم تعریف بسیار از ایشان از اساتید خون وسرطان تهران شنیده بودم که بسیاربه جا وبه حق بود تنشون سالم باشه وعمرشون طولانی

captcha
= reload
زهره | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1400/08/21

خیلی دکتر خوب و فهم و کمالاتی هستند تنشون سلامت

captcha
= reload
امیر | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1400/08/18

ایشون واقعا یه فرشته ی نجات هستن‌ . یه انسانه به تمام معنا یه طبیب حاذق و ماهر و یه فرد خیلی خیلی خیلی با شخصیت .یعنی من که ۳۵ سال دارم تا حالا پزشکی با این حد از شخصیت و ادب و معرفت ندیده بودم و محاله که ببینم. بسیار وارد و واقعا متخصص در رشته و طبابت. پدرم تحت درمان ایشون هستن و مطمئنم که حتما جواب خواهیم گرفت چون عمرا پزشکی در حد ایشون بشه پیدا کرد. واقعا خدا به خودشون و خانواده طول عمر بده.

captcha
= reload
امامعلی | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1400/08/03

دکتر بسیار خوب وبا تجربه هستن

captcha
= reload
جوانشیر | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1400/05/26

بنده از صمیم قلب به منشی اقای دکتراصغری مهربانم سلام عرض ادب دارم ایشان ضمن اینکه یه پارچه آقا هستند مردمهربان دلسوز زرنگ باهوش وباسوادند هرچه درتوان دارند سعی میکنند تامریضها رابر نگردانند ولی دکتر هم انسانه خانواده داره نمیتونه تاصبح بشینه مطبع تاظهرهم بیمارستانه چون ما خودمان وقتو وظیفه شناس نیستیم میگیم دکتر ومنشی بدند جوانشیراقایی

captcha
= reload
جوانشیر | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1400/05/26

باعرض سلام خسته نباشید به اقای دکتر. اولاباید قدراقای دکتروبدانیم که درشهرمان همچنین دکتری بااین دانش بالا درزمان خودش بوعلی سینا راداریم خیلی مؤدب ومهربان وغیره هرچه بگم کم کفتم این ما هستیم که به وقت دکتر وبقیه مریضها ارزش قائل نیستیم به دکتر ایراد میگیریم واما منشی اگر کل منشی های ارومیه را بااین منشی بررسی کنیم خیلی کم پیدا میشه شاید هم پیدا نشه که اینقدر در کارش حرفه ای باشد جواشیر اقایی

captcha
= reload
عزیزه | دکتر رحیم اصغری - داخلی | 1400/05/20

دکتر خوبیه

captcha
= reload