بیمارستان مریم کرج
تلفن: ۰۲۶۳۳۵۰۲۳۴۷ - ۰۲۶۳۳۵۰۹۳۲۳
البرز، کرج، ۴۵ متری گلشهر، خیابان ارغوان غربی (شهید اکبریه)، بیمارستان مریم
درباره بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مریم
- درمان انواع دردها در کلینیک درد بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مریم
- انجام اعمال آندویورولوژی پیشرفته برای سنگ کلیه و درمان سنگ های حالب با سنگ شکن داخل حالب بدون جراحی باز
- انجام اعمال ارتوپدی پیشرفته نظیر تعویض مفصل
- انجام اعمال ویژه نظیر واژینوپلاستی
- مرکز درمان بیماری های پستان توسط پزشکان فوق تخصص جراحی پستان
- یگانه بخش درمانی استان البرز دارای پزشکان فوق تخصص توراکس و کورولکتال
- دارای بخش درمانی خصوصی دارای بخش های ICU و CCU
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مریم بنویسید.
دکتر مهربون و حاذقی هستن. خدا عمر طولانی بهشون بده.
سلام، سینوزیت جراحی میکنید؟
عالی عالی عالی عالی.
سلام خدمت جناب دکتر کوثری، ممنون بابت همه چی. کاوسی هستم از ماهدشت کرج.
دکتر باسواد و با علم بالا. با صبر و حوصله با کمترین داروی تجویزی مشکلم رو برطرف کردن. یکی از معیارهای من برای انتخاب دکتر اینه که از کدوم دانشگاه مدرک گرفتن.
واقعا ایشان به تمام معنا انسان واقعی و یک پزشک قسم خورده به کار و متعهد هستن. کسی که در بیمارستانها و جاهای دولتی با کمترین هزینه کار میکند و جالب است که با صبر و حوصله به تمام حرفها و مشکلات شما گوش میکند تا بهترین ویزیت را برای شما انجام دهد. امیدوارم که همیشه سالم و تندرست باشند.
سلام، خانم دکتر جراحی زیبایی زنان هم انجام میدن؟ کسی پیششون جراحی زیبایی انجام داده؟
سلام، به معنای واقعی یک انسان نمونه. دست مریزاد به پدر و مادر آقای دکتر که همچین فرزندی تربیت کردن. انشاالله اگر هستن سلامت و پایدار باشن، در غیر این روحشون شاد و لطف الهی شامل حالشون. خداوند سلامتی و طول عمر با عزت نسیب دکتر و خانواده ی محترمشون کنه. دعای خیر ما و خانواده همیشه پشت سر شماست آقای دکتر خیری.
با سلام، ایشون قبل از اینکه دکتر باشن یک انسان واقعی هستن، به معنای واقعی کلمه. با وجود تبحر و سطح علمی بالا، بسیار بی ادعا و متعهد هستند. با دقت و صبر و حوصله مریضاشونو مداوا می کنن. امیدوارم مسئولین مرتبط با امور سلامتی مردم این نظرات رو بخونن و برای تشویق و تمجید از این دکترهای متعهد و مجرب کاری کنن. انشالله تا این انسانهای شریف در جامعه پزشکی بیشتر دیده بشن. با تشکر مهدی عبادی.
سلام، بسیار با اخلاق و حاذق هستن و برای بیماران ارزش قائل هستن. دقیق به حرفهاشون گوش میدن.