بیمارستان مریم کرج
تلفن: ۰۲۶۳۳۵۰۲۳۴۷ - ۰۲۶۳۳۵۰۹۳۲۳
البرز، کرج، ۴۵ متری گلشهر، خیابان ارغوان غربی (شهید اکبریه)، بیمارستان مریم
درباره بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مریم
- درمان انواع دردها در کلینیک درد بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مریم
- انجام اعمال آندویورولوژی پیشرفته برای سنگ کلیه و درمان سنگ های حالب با سنگ شکن داخل حالب بدون جراحی باز
- انجام اعمال ارتوپدی پیشرفته نظیر تعویض مفصل
- انجام اعمال ویژه نظیر واژینوپلاستی
- مرکز درمان بیماری های پستان توسط پزشکان فوق تخصص جراحی پستان
- یگانه بخش درمانی استان البرز دارای پزشکان فوق تخصص توراکس و کورولکتال
- دارای بخش درمانی خصوصی دارای بخش های ICU و CCU
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مریم بنویسید.
بهترین دکتر هستن، خدا خیرش بده❤
دورد بر جناب آقای دکتر محمدرضا خیری عزیز خیلی عالی هستید واقعا من که از شما خیلی راضی هستم واقعا با اخلاق با دقت با آرامش هر چی بگم کم گفتم الهی همیشه همینجور با حوصله مهربون خوب و بمانی🤲🏻❤️
بسیار دکتر باشخصیت ..ومهربان وکار بلد. سلامت باشن انشاالا ..
درود بر جناب دکتر خیری عزیز و بزرگوار که خیلی ارادت دارم به ایشان ،یکی از پزشکان حاذق و نا مبر وان کرج هستند ایشان و....... هر چه بگم کم گفتم ،اخلاق و رفتار و معرفت ، نظم و بزرگواری و تخصص در علوم جدید پزشکی و ...... بنده چندین جلسه خدمت دکتر عزیز ،جهت کنترل و درمان بیماری قلبی و فشار خون و...... مراجعه نمودم و بسیار رضایت دارم از ایشون و به شما دوستان عزیز هم توصیه می کنم که خدمت دکتر عزیز بری
سلام من دوتا بچه هام رو تحت نظر خانم دکتر بودم و زایمانم هم با ایشون بود .بهترین و دلسوزترین پزشکی هستن که من میشناسم. خیلی واسه مریض ها وقت میذاره و کاملا کاربلد و حرفه ای هستن
خدا حافظش باشه دکتر مودب وحاذق وباادب خدا اجر دو دنیا را بده انشاالله
سلام دکتر خیلی خوبی هستن تشخیص ایشون خیلی خوب بود من از مریض های ایشون هستم حتی چند تا از دوستام رو معرفی کردم برای بارداری و سزارین تحت نظر ایشون بودن عالی هستن خانم دکتر خدا ازشون راضی باشه
بسیار پزشک حاذق،باسواد و مهربانی هستند.با آرامش مادرم رو ویزیت و اکو کردند دقیق ازمایشها رو بررسی و جزئیات رو توضیح میدادند.روی خوش و برخورد خوبشون مایه ارامش ما بود .براشون سلامتی و شادکامی آرزو دارم
بسیار دکتر خوب انسان شریف هستید خدا بهتون عمر طولانی بده
من عمل سزارین داشتم بسیار دکتر کار بلد و مهربون و دلسوز و خوش برخورد دست مریزاد خانم دکتر رشمه کریم