بیمارستان مریم کرج
تلفن: ۰۲۶۳۳۵۰۲۳۴۷ - ۰۲۶۳۳۵۰۹۳۲۳
البرز، کرج، ۴۵ متری گلشهر، خیابان ارغوان غربی (شهید اکبریه)، بیمارستان مریم
درباره بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مریم
- درمان انواع دردها در کلینیک درد بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مریم
- انجام اعمال آندویورولوژی پیشرفته برای سنگ کلیه و درمان سنگ های حالب با سنگ شکن داخل حالب بدون جراحی باز
- انجام اعمال ارتوپدی پیشرفته نظیر تعویض مفصل
- انجام اعمال ویژه نظیر واژینوپلاستی
- مرکز درمان بیماری های پستان توسط پزشکان فوق تخصص جراحی پستان
- یگانه بخش درمانی استان البرز دارای پزشکان فوق تخصص توراکس و کورولکتال
- دارای بخش درمانی خصوصی دارای بخش های ICU و CCU
پزشکی با این تخصص یافت نشد.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان مریم بنویسید.
سلام آقای دکتر، ممنون که هستید. خدا خیر در این دنیا صد خیر در آخرت بهتون بده. بهترین دکتر.
عرض تشکر دارم از آقای خیری عزیز بهترین دکتر و با وجدان کاری بالا انشاالله خداوند حافظ شما و خانواده محترمتون باشد. دعای خیر من و خانواده من پشت شما هست آقای دکتر انشاالله همیشه پایدار و سلامت باشید.
بسیار عالی.
بهترین دکتر کرج.
بیمار از شفا سرمست گردد، طبیب از جام شادی مست گردد، خدا شافی و این خود افتخاریست، طبیبی با خدا همدست گردد. جناب آقای دکتر خیری بزرگوار بدینوسیله از زحمات بی دریغ جنابعالی در امر بهبودی پدرم کمال تقدیر و تشکر را داشته و توفیقات روز افزون جنابعالی و خانواده محترمتان را از خداوند متعال خواهان و خواستارم.
سلام.آقای دکتر ممنون به خاطر اینکه در کنار مردم کرج و فردیس هستین.جز دعای خیر نمیشه براتون داشت. بسیار با مهارت و با سواد و مهتر از اون، بسیار متین و با شخصیت هستن.بدای بیماران خیلی وقت ارزش قائل هستن. تنتون سلامت و دلتون همیشه شاد. در پناه خدا باشید همیشه
سلام میخواستم ی تشکر ویژه از اقای دکتر کوثری کنم.بشدت کار بلد ماهر خوش برخورد امید بخش مهربان و دوست داشتنی.بسیار با تجربه و دقیق.انسانه فوقالعاده ای هستش از نظر خصوصیات اخلاقی و مهارتی.خیلی ممنونم ازت اقای کوثری امیدوارم بهترین ها در تک تک ثانیه های عمر شریفت برات رقم بخوره.خیلی خیلی ممنونم ازت♥️🌹
با تشكر و سپاس از جناب آقای دکتر خیری
باسلام خانم دکتر شرافتی واقعا پزشک عالی و مهربان و صبوری هستند. کاملا به صحبت های بیمار توجه میکنن وتشخیص درست و به جا میدن خدا حافظ ونگهدارشون باشه.
دکتر بسیار مهربون و خوش اخلاقی هستن، خدا خیرش بده❤