قوانین:

  • زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش می‌باشد.
  • امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
  • در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.

 

 

{{$select.selected.name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 19 از 51 (مجموع: 504 نظر)
علی | دکتر سیدحسین موسوی واعظی - قلب و عروق | 1403/08/12

خیلی خیلی دکتر خوبی هست، امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید

captcha
= reload
پریسا | دکتر یعقوب حاتمی - جراحی عمومی | 1403/08/12

سلام و عرض ادب. یکی از بهترین دکترهای مراغه هستن، مهربان و خوشحال و کار بلد، خیلی راضی بودم از دکتر حاتمی عزیز

captcha
= reload
ناصر | دکتر الناز اسکندرتاش - کودکان | 1403/08/06

سلام، خانم دکتر خیلی خوب و کار بلدی هستش. ممنونم از زحمتهایت 🫶

captcha
= reload
لیلا | دکتر علیرضا صادق شعار - جراحی مغز و اعصاب | 1403/08/01

دکترخیلی خوبی هست، حرف نداره

captcha
= reload
یعقوب | دکتر سیدجلال حاتم نژاد - قلب و عروق | 1403/07/29

سلام، آقای دکتر خیلی خوش برخورد و جدی و پیگیر ادامه درمان بیماران هستند. این نشان دهنده وجدان کاری ایشان هست. خدا همیشه پشت پناهش باشد

captcha
= reload
محمد | دکتر سمیرا حسامی - کودکان | 1403/07/28

خانم دکتر عالی هستند، خدا حفظشون کنه

captcha
= reload
صبا | دکتر امیرحسین بابایی - گوش، حلق و بینی | 1403/07/28

واقعا خیلی دکتر خوش اخلاق و با سوادی هستن. خدا خیرشون بده، سپاسگزاریم از شما

captcha
= reload
حسین | دکتر هوشنگ مظلومی - اعصاب و روان | 1403/07/26

دکتر بسیار با ادب، با دانش، با سواد و بسیار کار بلد. خدا عمر طولانی بهشون بده.

captcha
= reload
پریسا | دکتر زهرا جودی - کودکان | 1403/07/18

عالی

captcha
= reload
نادر | دکتر آراز معین - جراحی عمومی | 1403/07/17

با سلام خدمت آقای دکتر معین، وقتی به مطب خصوصی ایشان مراجعه کردم فرمودند: چرا دیر برای عمل کیسه صفرا مراجعه کردید؟ و من جواب دادم بخاطر پول. ناراحت شدند و گفتند: من هستم فکر پول را نکن‌، پدر من هم بازنشسته هستند و من شما را که یک بازنشسته هستید درک مکنم. من از ابشان بخاطر وجدان کاری و شخصیتی که دارند، تشکر میکنم. خدا به ایشان و خانواده محترمشان همیشه سلامتی و تندرستی بدهد و از خداوند برای بودن چنین دکتری متشکرم.

captcha
= reload