کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) مراغه
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۵
تلفن: ۰۴۱۳۷۲۳۱۶۱۸
آذربايجان شرقی، مراغه، انتهای خيابان سعدی، خيابان شهيد دستغيب، جنب سازمان تامين اجتماعی
درمانگاه
درمانگاه داخلی
درمانگاه اطفال
درمانگاه زنان و مامایی
درمانگاه چشم پزشکی
درمانگاه گوش، حلق و بینی
درمانگاه ارتوپدی
درمانگاه پوست
درمانگاه روانپزشکی
درمانگاه قلب و عروق
جراحی عمومی
جراحی کلیه و مجاری ادراری
درمانگاه عفونی
درمانگاه غدد
درمانگاه خون (هماتولوژی)
درمانگاه روماتولوژی
درمانگاه ریه
درمانگاه گوارش
تغذیه بالینی
درمانگاه طب فیزیکی و توانبخشی
جراحی مغز و اعصاب
بیناییسنجی
اعصاب و روان
روانشناسی بالینی و سلامت روان
درمانگاه خون و شیمی درمانی
مغز و اعصاب (نورولوژی)
کلیه و فشارخون
نورولوژی اطفال
نفرولوژی بزرگسالان
خدمات
قوانین:
- زمان درج شده به صورت تقریبی بوده و ساعت حضور بیمار در پذیرش میباشد.
- امکان لغو نوبت در این مرکز درمانی وجود ندارد. از انتخاب نوبت و زمان مورد نظر اطمینان حاصل بفرمایید.
- در صورت عدم حضور پزشک امکان تغییر زمان حضور وجود دارد. در صورت تغییر زمان به شماره همراه ثبت شده در سامانه پیامک ارسال خواهد شد.
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک خواجه نصیرالدین طوسی (۱) بنویسید.
وقت گذاشتن پزشک برای بیمار خیلی مهم هست، که ایشان وقت زیادی میگذارند. ممنون.
واقعا من از سزارینم راضی هستم. دستتشون درد نکنه
دکتر با معلومات بالا و با تجربه
دکتر با تجربه و کاربلد و خوش اخلاق و با انصاف هستن. وضع مالی مریض هاشون رو درک میکنند، پدرم رو عمل کردن، پروستات داشتن، الان خدا رو شکر خوب شدن. انشالله همیشه تندرست و سلامت باشن
دکتر جوانی بهترین و با اخلاق ترین دکتر هست، واقعا خدا عمرش رو زیاد و با عزت کنه
عرض سلام و احترام دارم آقای دکتر، بی نظیرید، بابت تمام زحماتتون سپاسگزارم. شاد و پیروز باشید.
دکتر بسیار حاذق و خوش اخلاقی هستن و با کمال حوصله به حرف مریضها گوش میدن و بهترین درمان رو برایشان انجام میدن. خدا حفظشون کنه و انشاالله همیشه شاد و سلامت باشن و چنین دکترهایی نعمت بزرگی هستن برای شهرمون
دکتر مظلومی یکی از پزشکان حاذق و حرفه ای هست، واقعا از نظر سطح اطلاعات عالی هست و در روند تشخیص و درمان بسیار کار بلد هست
از اقای دکتر بابت عمل پدرم بسیار ممنونم،پدر بنده مشکلات ادراری و پروستات فراوان داشت که ۷سال تحت درمان دارویی بود و با جراحی لیزری اقای دکتر بهبودی کامل یافت.🌹🌹
سلام آقای دکتر. انسانهایی مثل شما نعمت الهی یا فرشته هستید روی زمین. باید دست شماها را بوسید