کلینیک دیبا تبریز
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۹
تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۴۱۲۱
آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار دکتر حسابي، ميدان استاد شهريار، اول زعفرانيه، نرسيده به ايستگاه مسجد، روبروي کوي پارسا، کلينيک تخصصي ديبا
حوزه های تخصصی
خدمات
کلینیک تخصصی داخلی دیبا شامل بخش های
- اورژانس: سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تزریقات و پانسمان، تحت نظر توسط پزشک، تزریق داروهای خاص، و دارای بخش های مجزا برای مردان، زنان و کودکان
- بخش آزمایشگاه: انجام تمامی آزمایشات تشخیص طبی و پاتوبیولوژی
- بخش قلب: ویزیت ویزیت تخصص و فوق تخصص و انجام نوار مغزی و نوار عصب و عضله توسط پزشک متخصص
- و همچنین ویزیت متخصصین داخلی، زنان وزایمان ونازایی، کودکان، چشم پزشکی و بینایی سنجی و تجویز عینک توسط پزشک متخصص، گوش حلق وبینی، شنوایی سنجی، واحد تغذیه توسط متخصص تغذیه و کارشناس تغذیه، واحد زخم برای زخم های دیابتی، زخم بستر، انواع سوختگی...
- واحد دندانپزشکی بزرگسالان و کودکان توسط پزشک متخصص
- ویزیت روانپزشکی و روانشناسی
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک دیبا بنویسید.
با سلام، حاذق و بسیار خوش اخلاق هستند.
با سلام، دکتری با صبر و حوصله و سواد بالا و با شخصیت که به قدر کافی برای مریض وقت میذارن. بیمار ما بعد کرونا دچار درد نورآلرژی مزمن شده بود که پیش استادان شهرمون نتیجه ای نگرفته بودیم، الان چند دوره هست پیش ایشون میرویم و ۵۰ درصد بهبودی حاصل شده. همیشه دعا گویشان هستیم.
بی شک از با سوادترین و با اخلاق ترین دکترهای ایران هستند. متاسفانه مادر من (خانم سوسن فکری) خرداد ماه امسال سکته کردند؛ که با تشخیص به موقع جناب دکتر مرتضی هادوی و پیگیری های ایشان و ارجاع به موقع به جراح مغز و اعصاب (جناب دکتر باقر مطلوبی) به زندگی برگشتند. زندگی دوباره مادرم را مدیون آقای دکتر هادوی و آقای دکتر مطلوبی هستیم. تا آخر عمر قدردان زحمات این بزرگواران هستیم. خانواده حیدری
با سلام و خسته نباشید. ایشون بهترین پزشک دنیا هستند. خوش اخلاق و دقیق. ممنون
بسیار دکتر عالی، خوش اخلاق و کار بلد هستند ایشون👏
واقعا آقای دکتر ممنونم، در مورد من همان تشخیصی را دادید که در تبریز فوق تخصص چشم دکتر افتخاری بعد کلی عکس تشخیص دادن. روزی که با گریه اومدم مطلبتون شما با آرامش با لنزی که از کیفتون درآوردید چشم من رو با آرامش معاینه کردید. دعاگویتان هستم
سپاسگزارم
دکتر با حوصله و دقیقی هستن. خدا حفظشون کنه
بسیار پزشک حاذق و خوش برخورد و دقیقی هستن، بسیار سپاسگزار و قدردان هستم
سپاسگزارم خانم دکتر، بزرگوارید
سلام، واقعا از آقای دکتر سلیمانی هرچقدر تشکر کنم باز هم کمه. خدا خیرش بده ممنونم آقای دکتر
سلام، بنده 35 سال سن دارم، پدر و مادرم رو هم کلی دکتر متخصص بردم، ولی آقای دکتر رضایی فراتر از دکترهایی است که بنده میشناسم، اینطور بگم که دلسوزتر از آقای دکتر برای مریض ندیدم، همیشه پیگیر احوال بیمارش هست، شب و روز هم فرقی برایشون نداره، جامعه مدیون همچین پزشکانی است. خداوندگار آنژیوگرافی تبریز