کلینیک دیبا تبریز

 تاریخ تاسیس: ۱۳۹۹

 تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۴۱۲۱

 آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار دکتر حسابي، ميدان استاد شهريار، اول زعفرانيه، نرسيده به ايستگاه مسجد، روبروي کوي پارسا، کلينيک تخصصي ديبا

خدمات

موقعیت روی نقشه

کلینیک تخصصی داخلی دیبا شامل بخش های

  • اورژانس: سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تزریقات و پانسمان، تحت نظر توسط پزشک، تزریق داروهای خاص، و دارای بخش های مجزا برای مردان، زنان و کودکان
  • بخش آزمایشگاه: انجام تمامی آزمایشات تشخیص طبی و پاتوبیولوژی
  • بخش قلب: ویزیت ویزیت تخصص و فوق تخصص و انجام نوار مغزی و نوار عصب و عضله توسط پزشک متخصص
  • و همچنین ویزیت متخصصین داخلی، زنان وزایمان ونازایی، کودکان، چشم پزشکی و بینایی سنجی و تجویز عینک توسط پزشک متخصص، گوش حلق وبینی، شنوایی سنجی، واحد تغذیه توسط متخصص تغذیه و کارشناس تغذیه، واحد زخم برای زخم های دیابتی، زخم بستر، انواع سوختگی...
  • واحد دندانپزشکی بزرگسالان و کودکان توسط پزشک متخصص
  • ویزیت روانپزشکی و روانشناسی
{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک دیبا بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 2 از 29 (مجموع: 288 نظر)
محمدرضا | دکتر فاطمه والایی - کودکان | 1404/01/25

به نظر بنده که پسرم را حداقل ۵۰ پزشک در تبریز، تهران و اردبیل ویزیت کرده، خانم دکتر از همشون بهتره. اولا با کمال احترام با مراجعه کننده رفتار می‌کند، حداقل ۱۵ الی۲۰ دقیقه بیمار را ویزیت میکند، تمامی مدارک پزشکی قبلی را به دقت بررسی می‌کند. داروی کمتری می نویسد.

captcha
= reload
میلاد | دکتر مرتضی رمضانی - داخلی | 1403/12/06

آقای دکتر رمضانی واقعا کارشون عالیه، خدا همیشه پشت و پناهش باشه

captcha
= reload
ناهیده | دکتر سولماز اسکندری ثانی - اعصاب و روان | 1403/08/24

خانم دکتر بسیار خوب و خوش اخلاق هستند. چرا خانم دکتر بیمارستان اسدآبادی نمی آیند؟ ای کاش در بیمارستان اسدآبادی بیایند

captcha
= reload
لیلا | دکتر ندا ولی زاده - داخلی | 1403/07/29

پزشک عالی و با حوصله هستن

captcha
= reload
راضیه | دکتر فاطمه والایی - کودکان | 1403/07/10

از هر نظر پزشک عالی،با وجدان و واقعا برای بیمار وقت میذارند، نکته سنج و دلسوز. ممنون از پزشک مهربان و دل سوز 🙌🙌🙌🙌

captcha
= reload
سيمين | دکتر رضا رضائی تبریزی - قلب و عروق | 1403/06/01

با سلام و تشکر. دکتر رضایی خیلی جدی، مرتب، با حوصله و دقیق هستند و منشی و کارکنان خوش برخورد و مهربان

captcha
= reload
خورشید | دکتر مرتضی هادوی باویل - مغز و اعصاب | 1403/05/08

هر چی بگم کم گفتم واقعا، امیدم به خدا بود، بعدش هم آقای دکتر، واقعا بهترین دکترن، ممنونم بابت زحمت هایش. من سلامتی مادرم را مدیونه آقای دکترم 🙏🙏🙏

captcha
= reload
ابراهیم | دکتر مرتضی هادوی باویل - مغز و اعصاب | 1403/05/03

بسیار دکتر با شخصیت و خوبی هستند، از لحاظ علمی بسیار بالاتر هستند و برای مریض خیلی زیاد وقت میگذارند. من بیش از دو سال هست پدرم بیماری پارکینسون دارند، به ایشان مراجعه میکنم، خیلی نتیجه گرفته ام.

captcha
= reload
کبری | دکتر مرتضی رمضانی - داخلی | 1403/04/28

واقعا خیلی با اخلاق و کار بلد هستن، خدا بهشون سلامتی بده، سایشون همیشه مستدام

captcha
= reload
خدیجه | دکتر مهدی ناظمیه - چشم پزشکی | 1403/04/20

وقت میزارن برای بیمار و با دقت معاینه میکنن، تشخیص و کارشون عالیه. اخلاقشون هم خوبه. من عمل آب مروارید انجام دادم که به خاطر شرایط خاصم هیچ دکتری قبول نمی‌کرد عملم کنه؛ اما ایشون پذیرفتن و علی رغم سختی و طولانی شدن عملم در بیمارستان نوا این کار رو کردن.

captcha
= reload