کلینیک دیبا تبریز
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۹
تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۴۱۲۱
آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار دکتر حسابي، ميدان استاد شهريار، اول زعفرانيه، نرسيده به ايستگاه مسجد، روبروي کوي پارسا، کلينيک تخصصي ديبا
حوزه های تخصصی
خدمات
کلینیک تخصصی داخلی دیبا شامل بخش های
- اورژانس: سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تزریقات و پانسمان، تحت نظر توسط پزشک، تزریق داروهای خاص، و دارای بخش های مجزا برای مردان، زنان و کودکان
- بخش آزمایشگاه: انجام تمامی آزمایشات تشخیص طبی و پاتوبیولوژی
- بخش قلب: ویزیت ویزیت تخصص و فوق تخصص و انجام نوار مغزی و نوار عصب و عضله توسط پزشک متخصص
- و همچنین ویزیت متخصصین داخلی، زنان وزایمان ونازایی، کودکان، چشم پزشکی و بینایی سنجی و تجویز عینک توسط پزشک متخصص، گوش حلق وبینی، شنوایی سنجی، واحد تغذیه توسط متخصص تغذیه و کارشناس تغذیه، واحد زخم برای زخم های دیابتی، زخم بستر، انواع سوختگی...
- واحد دندانپزشکی بزرگسالان و کودکان توسط پزشک متخصص
- ویزیت روانپزشکی و روانشناسی
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک دیبا بنویسید.
به نظر بنده که پسرم را حداقل ۵۰ پزشک در تبریز، تهران و اردبیل ویزیت کرده، خانم دکتر از همشون بهتره. اولا با کمال احترام با مراجعه کننده رفتار میکند، حداقل ۱۵ الی۲۰ دقیقه بیمار را ویزیت میکند، تمامی مدارک پزشکی قبلی را به دقت بررسی میکند. داروی کمتری می نویسد.
آقای دکتر رمضانی واقعا کارشون عالیه، خدا همیشه پشت و پناهش باشه
خانم دکتر بسیار خوب و خوش اخلاق هستند. چرا خانم دکتر بیمارستان اسدآبادی نمی آیند؟ ای کاش در بیمارستان اسدآبادی بیایند
پزشک عالی و با حوصله هستن
از هر نظر پزشک عالی،با وجدان و واقعا برای بیمار وقت میذارند، نکته سنج و دلسوز. ممنون از پزشک مهربان و دل سوز 🙌🙌🙌🙌
با سلام و تشکر. دکتر رضایی خیلی جدی، مرتب، با حوصله و دقیق هستند و منشی و کارکنان خوش برخورد و مهربان
هر چی بگم کم گفتم واقعا، امیدم به خدا بود، بعدش هم آقای دکتر، واقعا بهترین دکترن، ممنونم بابت زحمت هایش. من سلامتی مادرم را مدیونه آقای دکترم 🙏🙏🙏
بسیار دکتر با شخصیت و خوبی هستند، از لحاظ علمی بسیار بالاتر هستند و برای مریض خیلی زیاد وقت میگذارند. من بیش از دو سال هست پدرم بیماری پارکینسون دارند، به ایشان مراجعه میکنم، خیلی نتیجه گرفته ام.
واقعا خیلی با اخلاق و کار بلد هستن، خدا بهشون سلامتی بده، سایشون همیشه مستدام
وقت میزارن برای بیمار و با دقت معاینه میکنن، تشخیص و کارشون عالیه. اخلاقشون هم خوبه. من عمل آب مروارید انجام دادم که به خاطر شرایط خاصم هیچ دکتری قبول نمیکرد عملم کنه؛ اما ایشون پذیرفتن و علی رغم سختی و طولانی شدن عملم در بیمارستان نوا این کار رو کردن.