کلینیک دیبا تبریز
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۹
تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۴۱۲۱
آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار دکتر حسابي، ميدان استاد شهريار، اول زعفرانيه، نرسيده به ايستگاه مسجد، روبروي کوي پارسا، کلينيک تخصصي ديبا
حوزه های تخصصی
خدمات
کلینیک تخصصی داخلی دیبا شامل بخش های
- اورژانس: سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تزریقات و پانسمان، تحت نظر توسط پزشک، تزریق داروهای خاص، و دارای بخش های مجزا برای مردان، زنان و کودکان
- بخش آزمایشگاه: انجام تمامی آزمایشات تشخیص طبی و پاتوبیولوژی
- بخش قلب: ویزیت ویزیت تخصص و فوق تخصص و انجام نوار مغزی و نوار عصب و عضله توسط پزشک متخصص
- و همچنین ویزیت متخصصین داخلی، زنان وزایمان ونازایی، کودکان، چشم پزشکی و بینایی سنجی و تجویز عینک توسط پزشک متخصص، گوش حلق وبینی، شنوایی سنجی، واحد تغذیه توسط متخصص تغذیه و کارشناس تغذیه، واحد زخم برای زخم های دیابتی، زخم بستر، انواع سوختگی...
- واحد دندانپزشکی بزرگسالان و کودکان توسط پزشک متخصص
- ویزیت روانپزشکی و روانشناسی
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک دیبا بنویسید.
عالی🥰خیلی باحوصله
چوخ یاخجی بیر دوحتوردو و چوخ مهربان الله همیشه اونو وار ایله سین
بسیاردکترباحوصلهوحاذقیهستن.برامریضشونوقتمیذارن.خداعمرباعزتبهشونبده
خدا عمرشون بده ، واقعا پزشک تمام معنا ، خیلی به آراد من زحمت کشیدن ، خدا انشالله همیشه و هر جا موفق و موفق تر باشند از روز قبل ، ممنون از شما پزشک مهربان و دلسوز ، همیشه شاد و سربلند باشید و دستان پر محبت شما برای تمامی بیماران انشاءالله شفابخش و معجزه گر باشد.
دکتر خوبی است چند سال پیش دخرم را عمل کرد خیلی خوب بود
سلام میبخشید بینی دخترتون رو عمل جراحی کردن؟؟ برادر کوچیک منم ۲۸ سالشه یکی از ورودی بینی ایشون بچگی با زمین خوردگی شکسته و راحت نمتونه نفس بکشه این دکتر رو بهمون معرفی کردن واقعا هم بی نظیر هستن میدونم فقط ازتون میخام بپرسم که آیا از جراحی ایشون رضایت دارید؟؟ و الان مشکل دخترتون بخوبی حل شده؟؟
به نظر من خیلی خانم دکتر خوش اخلاق و متعهد و با سوادی هستن خدا رو شاکرم که با ایشون آشنا شدم
مشاور خانواده هم میدن؟
سلام آیاعمل زیبایی بینی بادفترچه بیمه دربیمارستان عالی نسب رایگانه؟
بله رایگانه
زیبایی قطعا رایگان نیست، الان این دکتر 25 میلیون قیمت میده
دکتر خوبیه اونایی که هی میپرسن . عمل زیبایی شامل بیمه تامین اجتماعی نمیشه ولی شکستگی و ... شامل میشه و رایگانه ادرس مطبش تو گوگل هس پاستور جدید مابین شریعتی و طالقانی . ساختمان حکیم طبقه چهار . برای اینکه راحتتر از شفاداک نوبت بگیرین تلاش نکنین به یک کافی نت که از بیمارستان نوبت میگیره مراجعه کنین طی ۳ ۴ روز اونا میتونن نوبت بگیرن هزینه هم ۱۰ هزار میگیرن به همین راحتی
👏👏👏
سلام کسی پلیپ بینی رو پیش خانم دکتر عمل کردن کارشون چطوه