کلینیک دیبا تبریز
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۹
تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۴۱۲۱
آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار دکتر حسابي، ميدان استاد شهريار، اول زعفرانيه، نرسيده به ايستگاه مسجد، روبروي کوي پارسا، کلينيک تخصصي ديبا
حوزه های تخصصی
خدمات
کلینیک تخصصی داخلی دیبا شامل بخش های
- اورژانس: سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تزریقات و پانسمان، تحت نظر توسط پزشک، تزریق داروهای خاص، و دارای بخش های مجزا برای مردان، زنان و کودکان
- بخش آزمایشگاه: انجام تمامی آزمایشات تشخیص طبی و پاتوبیولوژی
- بخش قلب: ویزیت ویزیت تخصص و فوق تخصص و انجام نوار مغزی و نوار عصب و عضله توسط پزشک متخصص
- و همچنین ویزیت متخصصین داخلی، زنان وزایمان ونازایی، کودکان، چشم پزشکی و بینایی سنجی و تجویز عینک توسط پزشک متخصص، گوش حلق وبینی، شنوایی سنجی، واحد تغذیه توسط متخصص تغذیه و کارشناس تغذیه، واحد زخم برای زخم های دیابتی، زخم بستر، انواع سوختگی...
- واحد دندانپزشکی بزرگسالان و کودکان توسط پزشک متخصص
- ویزیت روانپزشکی و روانشناسی
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک دیبا بنویسید.
سلام منم تازگی سردردم شروع شده بود شکر خدا بامراجعه به آقای دکترهادوی بسیار حالم خوب شده از زحمات جناب دکتر متشکرم
کاش از مراغه نمیرفت دکتر بی نظیری هستن مثل ایشون دکتری در مراغه نیست در هیچ جا نیست
خیلی دکتر خوبی بود، حیف شد ازمراغه رفت
کجا رفته؟ کدوم شهر رفته؟
دکتر خوب وخوش اخلاقی هستن کارشون هم حرف نداره انشالله همیشه سلامت و سربلند باشند
واسه میگرن کسی رفته پیشش؟
سلام خانم دکتر وقت بخیر من مدتیه قرص سیتریزن و اسپری فلوتیکازون مصرف می کنم یعنی اگر هرشب مصرف نکنم فرداش عطسه وخون دماغ و غیره امانم را می بره وصبحها که از خواب بیدار میشم سردرد و احساس سنگینی در سر دارم خواستم بدونم با عمل خوب نمیشه خودم هم سینوزیت خفیف دارم و هرسال فصل بهار آلرژی شدید دارم لطفاً منو راهنمایی کنید قبلاً از زحمات شما سپاسگزارم.
بسیار پزشک متبحر خوش اخلاق و کاربلد هست به صحبت های مریض خوب گوش میده و سوالات مختلفی از بیمار می پرسه پس از تشخیص درست دارو می نویسه خدا حفظش کنه
سلام وقت بخیر کسی میدونه عمل سینوزیت رو خوب انجام میده یا نه؟
دکتر خیلی عالی هستن ومنو درمان کردن واقعا جواب داده الانم بهترم شکرخدا .ازشون تشکرمیکنم
سلام، آقای دکتر کجا رفتن؟ کلا ازمراغه رفتن؟ درمان من نصفه موند، خوب تشخیص داده بودند، حیف شد
سلام،دکتر در معنای واقعی یعنی آقای دکتر ناظمیه،خیلی خیلی من از ایشون تشکر میکنم برا رفع مشکل چشم به مطبشون رفته بودم با یه ویزیت دقیق و کامل در دستگاه مشکل چشمو بر طرف کرد.باز هم ممنون
ممنون از لطفتان
سلام، مطب آقای دکتر تو مراغه کجا هستش؟ ممنون میشم پاسخ بدین