کلینیک دیبا تبریز

 تاریخ تاسیس: ۱۳۹۹

 تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۴۱۲۱

 آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار دکتر حسابي، ميدان استاد شهريار، اول زعفرانيه، نرسيده به ايستگاه مسجد، روبروي کوي پارسا، کلينيک تخصصي ديبا

خدمات

موقعیت روی نقشه

کلینیک تخصصی داخلی دیبا شامل بخش های

  • اورژانس: سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تزریقات و پانسمان، تحت نظر توسط پزشک، تزریق داروهای خاص، و دارای بخش های مجزا برای مردان، زنان و کودکان
  • بخش آزمایشگاه: انجام تمامی آزمایشات تشخیص طبی و پاتوبیولوژی
  • بخش قلب: ویزیت ویزیت تخصص و فوق تخصص و انجام نوار مغزی و نوار عصب و عضله توسط پزشک متخصص
  • و همچنین ویزیت متخصصین داخلی، زنان وزایمان ونازایی، کودکان، چشم پزشکی و بینایی سنجی و تجویز عینک توسط پزشک متخصص، گوش حلق وبینی، شنوایی سنجی، واحد تغذیه توسط متخصص تغذیه و کارشناس تغذیه، واحد زخم برای زخم های دیابتی، زخم بستر، انواع سوختگی...
  • واحد دندانپزشکی بزرگسالان و کودکان توسط پزشک متخصص
  • ویزیت روانپزشکی و روانشناسی
{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک دیبا بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 8 از 29 (مجموع: 288 نظر)
آلان | دکتر مرتضی هادوی باویل - مغز و اعصاب | 1401/05/23

سلام منم تازگی سردردم شروع شده بود شکر خدا بامراجعه به آقای دکترهادوی بسیار حالم خوب شده از زحمات جناب دکتر متشکرم

captcha
= reload
مریم | دکتر مجید عشقی - داخلی | 1401/05/18

کاش از مراغه نمی‌رفت دکتر بی نظیری هستن مثل ایشون دکتری در مراغه نیست در هیچ جا نیست

captcha
= reload
امیر | دکتر مجید عشقی - داخلی | 1401/05/13

خیلی دکتر خوبی بود، حیف شد ازمراغه رفت

captcha
= reload
سمیرا | دکتر مجید عشقی - داخلی | 1401/05/17

کجا رفته؟ کدوم شهر رفته؟

captcha
= reload
نازیلا | دکتر عادله افکاری - زنان و زایمان | 1401/05/03

دکتر خوب وخوش اخلاقی هستن کارشون هم حرف نداره انشالله همیشه سلامت و سربلند باشند

captcha
= reload
گلاویژ | دکتر هادی سلیمانی - مغز و اعصاب | 1401/04/28

واسه میگرن کسی رفته پیشش؟

captcha
= reload
فاطمه | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1401/04/21

سلام خانم دکتر وقت بخیر من مدتیه قرص سیتریزن و اسپری فلوتیکازون مصرف می کنم یعنی اگر هرشب مصرف نکنم فرداش عطسه وخون دماغ و غیره امانم را می بره وصبحها که از خواب بیدار میشم سردرد و احساس سنگینی در سر دارم خواستم بدونم با عمل خوب نمیشه خودم هم سینوزیت خفیف دارم و هرسال فصل بهار آلرژی شدید دارم لطفاً منو راهنمایی کنید قبلاً از زحمات شما سپاسگزارم.

captcha
= reload
طاهره | دکتر هادی سلیمانی - مغز و اعصاب | 1401/04/20

بسیار پزشک متبحر خوش اخلاق و کاربلد هست به صحبت های مریض خوب گوش میده و سوالات مختلفی از بیمار می پرسه پس از تشخیص درست دارو می نویسه خدا حفظش کنه

captcha
= reload
خلیل | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1401/04/09

سلام وقت بخیر کسی میدونه عمل سینوزیت رو خوب انجام میده یا نه؟

captcha
= reload
آیسان | دکتر مجید عشقی - داخلی | 1401/03/27

دکتر خیلی عالی هستن ومنو درمان کردن واقعا جواب داده الانم بهترم شکرخدا .ازشون تشکرمیکنم

captcha
= reload
نعیمه | دکتر مجید عشقی - داخلی | 1401/06/07

سلام، آقای دکتر کجا رفتن؟ کلا ازمراغه رفتن؟ درمان من نصفه موند، خوب تشخیص داده بودند، حیف شد

captcha
= reload
حمید | دکتر مهدی ناظمیه - چشم پزشکی | 1401/02/28

سلام،دکتر در معنای واقعی یعنی آقای دکتر ناظمیه،خیلی خیلی من از ایشون تشکر میکنم برا رفع مشکل چشم به مطبشون رفته بودم با یه ویزیت دقیق و کامل در دستگاه مشکل چشمو بر طرف کرد.باز هم ممنون

captcha
= reload
مهدی | دکتر مهدی ناظمیه - چشم پزشکی | 1401/04/03

ممنون از لطفتان

captcha
= reload
بهناز | دکتر مهدی ناظمیه - چشم پزشکی | 1402/08/30

سلام، مطب آقای دکتر تو مراغه کجا هستش؟ ممنون میشم پاسخ بدین

captcha
= reload