کلینیک دیبا تبریز
تاریخ تاسیس: ۱۳۹۹
تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۴۱۲۱
آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار دکتر حسابي، ميدان استاد شهريار، اول زعفرانيه، نرسيده به ايستگاه مسجد، روبروي کوي پارسا، کلينيک تخصصي ديبا
حوزه های تخصصی
خدمات
کلینیک تخصصی داخلی دیبا شامل بخش های
- اورژانس: سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تزریقات و پانسمان، تحت نظر توسط پزشک، تزریق داروهای خاص، و دارای بخش های مجزا برای مردان، زنان و کودکان
- بخش آزمایشگاه: انجام تمامی آزمایشات تشخیص طبی و پاتوبیولوژی
- بخش قلب: ویزیت ویزیت تخصص و فوق تخصص و انجام نوار مغزی و نوار عصب و عضله توسط پزشک متخصص
- و همچنین ویزیت متخصصین داخلی، زنان وزایمان ونازایی، کودکان، چشم پزشکی و بینایی سنجی و تجویز عینک توسط پزشک متخصص، گوش حلق وبینی، شنوایی سنجی، واحد تغذیه توسط متخصص تغذیه و کارشناس تغذیه، واحد زخم برای زخم های دیابتی، زخم بستر، انواع سوختگی...
- واحد دندانپزشکی بزرگسالان و کودکان توسط پزشک متخصص
- ویزیت روانپزشکی و روانشناسی
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک دیبا بنویسید.
این چه وضعشه به این بیمارستان بزرگی فقط یک دکتر گوش حلق بینی دارین و مردم رو سر کار گذاشتین . یه نوبت دهی درستو حسابی ندارین من الان دو ماهه دارم از هفت و نیم صب بیدار میشم که شاید یک نوبه بگیرم ولی متاسفانه با این شرایطی که درست کردین چیزی نتونستم بگیرم رسیدگی کنییید
سلام تو بیمارستان رازی هست یا کلینیک امام خمینی میشه راهنماییم کنید
راضیم
ویزیتشون چنده ؟
سلام من انحراف بینیدارم بدجوریم درد دارم خودمم از لحاظ مالی وضعیتم خوب نیست اگه بخوام بیمارستان عالی نسب عمل کنم چطور باید وقت بگیرم وبیمه تامین اجتماعی دارم هزینش چقدر میشه
اگه بیمه تون تامین اجتماعی باشه هزینش تواین بیمارستان رایگانه
سلام دوستان چطوری میتونم وقت دکتر بگیرم لطفا راهنماییم کنید باتشکر
قبل از پزشک بودن انسانی کامل به تمام معنی هستند. سپاس که خانواده ما را از کرداب افسردگی نجات دادید و روزهای روشنی برای ما رقم زدید.
دقیقا. با نظرتون موافقم
باسلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من حدود یه ماه هستش نمیتونم شماره دکتر بردارم گوشم اذیت میکنه درد داره لطفن راهنماییم کنید باتشکر کاو خانی
بسیار عالی،به همه ی حرفای مریض باحوصله گوش میدن،تشخیص دقیق،خوش اخلاق،درجه یک
من دخترم ۵ سالش بود عمل کرد فو بودق العاده
پزشک فوق العاده خوش اخلاق باتشخیص دقیق....بیماری منوخیلی زوددرمان کردندامیدوارم همیشه شادوسلامت باشندومثل همیشه بدرخشند.