کلینیک دیبا تبریز

 تاریخ تاسیس: ۱۳۹۹

 تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۴۱۲۱

 آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار دکتر حسابي، ميدان استاد شهريار، اول زعفرانيه، نرسيده به ايستگاه مسجد، روبروي کوي پارسا، کلينيک تخصصي ديبا

خدمات

موقعیت روی نقشه

کلینیک تخصصی داخلی دیبا شامل بخش های

  • اورژانس: سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تزریقات و پانسمان، تحت نظر توسط پزشک، تزریق داروهای خاص، و دارای بخش های مجزا برای مردان، زنان و کودکان
  • بخش آزمایشگاه: انجام تمامی آزمایشات تشخیص طبی و پاتوبیولوژی
  • بخش قلب: ویزیت ویزیت تخصص و فوق تخصص و انجام نوار مغزی و نوار عصب و عضله توسط پزشک متخصص
  • و همچنین ویزیت متخصصین داخلی، زنان وزایمان ونازایی، کودکان، چشم پزشکی و بینایی سنجی و تجویز عینک توسط پزشک متخصص، گوش حلق وبینی، شنوایی سنجی، واحد تغذیه توسط متخصص تغذیه و کارشناس تغذیه، واحد زخم برای زخم های دیابتی، زخم بستر، انواع سوختگی...
  • واحد دندانپزشکی بزرگسالان و کودکان توسط پزشک متخصص
  • ویزیت روانپزشکی و روانشناسی
{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک دیبا بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 15 از 29 (مجموع: 288 نظر)
علی | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1400/02/27

اصلا هم دکتر خوب نیست. به من عمل سینوزیت کردن مثل اینکه عمل نکردن هیچ تاثیری نداشت درست نشدم. بدتر هم شدم.

captcha
= reload
سکینه | دکتر مرتضی هادوی باویل - مغز و اعصاب | 1400/02/23

سلام.توروخداواقعیتوبگین.من۳۰سالمه.بیرون زدگی دیسک دارم.زیاددکتررفتم خوب نشدم.زده.پاهام داره فلج میشه.ازشدت درددیگه نمیتونم راه بروم.اگه خوب دکترهستن مراجعه کنم پیششون.دلسوزانه جواب بدین لطفا

captcha
= reload
علیرضا | دکتر مرتضی هادوی باویل - مغز و اعصاب | 1401/11/08

سلام، من و مامانم و پسر ۲۰ ساله ام می ریم پیش آقای دکتر، یعنی کارش حرف نداره. خیلی دکتر خوب و با حوصله ایه. ممونم. جواب گرفتیم، خیلی هم راضیم ازش. خدا طول عمر با عزت بهشون بده. ما که خیلی راضیم ازش

captcha
= reload
سید حسین | دکتر هادی سلیمانی - مغز و اعصاب | 1400/02/21

پزشکی بسیار بسیار باسواد و واقعا دلسوز و مهربان. به دقت به حرف های بیمار گوش داده و سوال های زیادی پرسیده و با حوصله و دقت معاینه میکند. از نظر من فوق العاده‌ترین پزشکی است که تا بحال مراجعه کرده بودم. #نامبر 1

captcha
= reload
لیلا | دکتر مجید عشقی - داخلی | 1400/02/21

دکتری که با مادری هم سن مادرخودش بلدنباشه درست حرف بزنه طبابتش شبیه رفتارش میشه

captcha
= reload
حسین | دکتر مجید عشقی - داخلی | 1400/02/21

دکتر بسیار مهربان وعالی

captcha
= reload
نیما | دکتر رقیه نصیری - اعصاب و روان | 1400/02/20

پزشک خوب و خوش اخلاق و مسئولیت پذیری هستند.

captcha
= reload
آرزو | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1400/02/16

لطفاهزینه عمل بینی روکم کتید ازبیرون بیشتره 😞

captcha
= reload
مهسا | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1400/05/01

چقدره مگه؟

captcha
= reload
ذوالفقار | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1400/01/28

سلام کسی ادرس مطب دکتر رو میدونه

captcha
= reload
طاهره | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1400/01/23

سلام.نوبت دهی از ساعت چند و کدوم روزها شروع میشه؟؟

captcha
= reload
افشین | دکتر هادی سلیمانی - مغز و اعصاب | 1399/12/12

بسیار پزشک خوب و با اخلاق وبا علمی هستن

captcha
= reload