کلینیک دیبا تبریز

 تاریخ تاسیس: ۱۳۹۹

 تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۴۱۲۱

 آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار دکتر حسابي، ميدان استاد شهريار، اول زعفرانيه، نرسيده به ايستگاه مسجد، روبروي کوي پارسا، کلينيک تخصصي ديبا

خدمات

موقعیت روی نقشه

کلینیک تخصصی داخلی دیبا شامل بخش های

  • اورژانس: سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تزریقات و پانسمان، تحت نظر توسط پزشک، تزریق داروهای خاص، و دارای بخش های مجزا برای مردان، زنان و کودکان
  • بخش آزمایشگاه: انجام تمامی آزمایشات تشخیص طبی و پاتوبیولوژی
  • بخش قلب: ویزیت ویزیت تخصص و فوق تخصص و انجام نوار مغزی و نوار عصب و عضله توسط پزشک متخصص
  • و همچنین ویزیت متخصصین داخلی، زنان وزایمان ونازایی، کودکان، چشم پزشکی و بینایی سنجی و تجویز عینک توسط پزشک متخصص، گوش حلق وبینی، شنوایی سنجی، واحد تغذیه توسط متخصص تغذیه و کارشناس تغذیه، واحد زخم برای زخم های دیابتی، زخم بستر، انواع سوختگی...
  • واحد دندانپزشکی بزرگسالان و کودکان توسط پزشک متخصص
  • ویزیت روانپزشکی و روانشناسی
{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک دیبا بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 4 از 29 (مجموع: 288 نظر)
ارمین | دکتر مهدی ناظمیه - چشم پزشکی | 1402/07/18

امروز ویزیت شدم، بسیار با حوصله و با سواد، عالی بودن. خدا کنه مراغه بمونن

captcha
= reload
مهدی | دکتر مهدی ناظمیه - چشم پزشکی | 1402/07/27

سپاسگزارم

captcha
= reload
وحدت | دکتر هادی سلیمانی - مغز و اعصاب | 1402/07/05

دکتر بسیار حاذق و توانمند و خوش اخلاق. پدرم رو اول خدا بعد ایشان به زندگی برگردوندند

captcha
= reload
صبا | دکتر هادی سلیمانی - مغز و اعصاب | 1402/07/03

دکتر بسیار خوش اخلاق و دلسوز هستن. خدا ازشون راضی باشه. به حرف بیمار گوش میدن و واقعا برای بیمار وقت میذارن .

captcha
= reload
زهرا | دکتر مهسا علا - زنان و زایمان | 1402/06/01

عالی، خوش اخلاق، صبور و مهربان هستند و به بیمارانشون وقت می زارند

captcha
= reload
امیر | دکتر مهدی ناظمیه - چشم پزشکی | 1402/05/24

سلام، وقت بخیر. ببخشید آقای دکتر برای شبکیه هم نگاه میکنید؟ منظورم (جراحی)

captcha
= reload
علیرضا | دکتر سولماز اسکندری ثانی - اعصاب و روان | 1402/04/24

با سلام. کاملا دکتر با اخلاق و با شخصیت و کار بلدی هستن. بنده الان زیر نظر خانم دکتر هستم، کلا از زندگی بیزار شده بودم، روحیه ام تضعیف شده بود، اول خدا بعدا خانم دکتر نجاتم دادن. بابت همه چی ممنونم ازشون. آرزوی موفقیت روز افزون براشون دارم🌹🌹🌹

captcha
= reload
عالیه | دکتر میترا آقاخانی - کودکان | 1402/04/02

سلام عزیزان. خانم دکتر آقاخانی درمورد آسم بزرگسالان هم کار می کنند؟

captcha
= reload
مریم | دکتر رضوان نوتاش - گوش، حلق و بینی | 1402/03/04

من لوزه انجام دادم، با اینکه عملم خیلی سخت بود، چون سن بالا داشتم، ولی خیلی خوب بود عملم

captcha
= reload
معصومه | دکتر صبوحه قربانی - چشم پزشکی | 1402/02/30

سلام، ایشون در مورد انحراف چشم هم فعالیت دارن؟ پسرم انحراف چشم دارن

captcha
= reload
علیرضا | دکتر سولماز اسکندری ثانی - اعصاب و روان | 1402/02/11

متخصص، با اخلاق. عالی هستند

captcha
= reload