کلینیک دیبا تبریز

 تاریخ تاسیس: ۱۳۹۹

 تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۴۱۲۱

 آذربايجان شرقي، تبريز، بلوار دکتر حسابي، ميدان استاد شهريار، اول زعفرانيه، نرسيده به ايستگاه مسجد، روبروي کوي پارسا، کلينيک تخصصي ديبا

خدمات

موقعیت روی نقشه

کلینیک تخصصی داخلی دیبا شامل بخش های

  • اورژانس: سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تزریقات و پانسمان، تحت نظر توسط پزشک، تزریق داروهای خاص، و دارای بخش های مجزا برای مردان، زنان و کودکان
  • بخش آزمایشگاه: انجام تمامی آزمایشات تشخیص طبی و پاتوبیولوژی
  • بخش قلب: ویزیت ویزیت تخصص و فوق تخصص و انجام نوار مغزی و نوار عصب و عضله توسط پزشک متخصص
  • و همچنین ویزیت متخصصین داخلی، زنان وزایمان ونازایی، کودکان، چشم پزشکی و بینایی سنجی و تجویز عینک توسط پزشک متخصص، گوش حلق وبینی، شنوایی سنجی، واحد تغذیه توسط متخصص تغذیه و کارشناس تغذیه، واحد زخم برای زخم های دیابتی، زخم بستر، انواع سوختگی...
  • واحد دندانپزشکی بزرگسالان و کودکان توسط پزشک متخصص
  • ویزیت روانپزشکی و روانشناسی
{{$select.selected.sp_name}}

{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای کلینیک دیبا بنویسید.

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
صفحه 5 از 29 (مجموع: 288 نظر)
فاطمه | دکتر رقیه نصیری - اعصاب و روان | 1402/02/04

بهترین پزشکی هست که دیدم

captcha
= reload
ناهیده | دکتر سولماز اسکندری ثانی - اعصاب و روان | 1402/01/26

سلام، خانم دکتر پزشک خوب و خوش اخلاقی هستند. از نظر من با حوصله به حرف بیمار گوش میکنند و خیلی مهربان هستند. امیدوارم همیشه در بیمارستان اسدآبادی بمانند

captcha
= reload
عهدیه | دکتر مهدی ناظمیه - چشم پزشکی | 1402/01/15

تو کارشون خیلی دقیق و بسیار با حوصله هستن و برای مریض خیلی ارزش قائل میشن

captcha
= reload
سحر | دکتر عادله افکاری - زنان و زایمان | 1401/11/27

بیمارستان امیر المومنین دولتی هست

captcha
= reload
نسیم | دکتر مرتضی هادوی باویل - مغز و اعصاب | 1401/11/12

عالی هستن

captcha
= reload
حسن | دکتر مجید عشقی - داخلی | 1401/11/04

سلام. واقعا دکتر بی نظیر و با اخلاق و تشخیص و درمان عالی. مادرم ۹۰٪ کرونا انگلیسی گرفته بود که همه جواب منفی داده بودن ولی با توکل به خدا درمانش کرد و بهبود یافت. تا آخر عمر دعاگویش خواهم بود.

captcha
= reload
محدثه | دکتر هادی سلیمانی - مغز و اعصاب | 1401/10/30

بسیار عالی و باتجربه و باحوصله

captcha
= reload
محدثه | دکتر هادی سلیمانی - مغز و اعصاب | 1401/10/30

واقعا پزشک بسیار عالی و باتجربه و از همه مهمتر باحوصله هستن. خدا حفظشون کنه

captcha
= reload
شیوا | دکتر رقیه نصیری - اعصاب و روان | 1401/10/15

سلام، خانم دکتر چه روزهایی تشریف دارن؟

captcha
= reload
سید حجت | دکتر صمد صفرپور - چشم پزشکی | 1401/10/09

سلام، من چند سال قبل تو کلینیک مهر پیششون برای تجویز عینک رفتم، خیلی عالی هستند. تا اون موقع ۳ تا عینک عوض کرده بودم ولی عینک ایشون الان هم تو چشمامه

captcha
= reload